Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '15

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Etkileyici aşk sözleri

Etkileyici aşk sözleri
 

Etkileyici Aşk Sözleri


Etkileyici Aşk Sözleri :

Umutlarının bittiği yerde düşlerine sarıl;düşlerini paylaşacak birini ararsan ben buradayım

Aşka burun kıvırmayin o çöl ortasında yemyeşil bir bahçedir.
O bahçeye layık bir bahçıvan olmak için,
Her bitkinin sürekli bakıma ihtiyaci olduğunu unutmayın.

Seni seviyorum diyebiliyorsam
Bu sende bütün insanlığı ,
Bir anlamda bütün canlı olan herşeyi,
Ve yine sende kendimi seviyorum demektir.

Bu dünyada her şey yalan bir tek gerçek senin inan,yolun sonu ölüm olsa vazgeçmem bu sevdadan

Bana Çıkan yoLLar çıkmaz sokakLaar, Kimse düşmesin yoLumaa beni buLamaz kayboLurLar. Hayat

GüzeL Sanmıştım Ama Kafam GüzeLmiş Sonradan Ayıktım

Gözlerin güzelde bakmayı beceremiyorsunn.

BEDELLi MUTLULUK DiYE BiR ŞEY ÇIKSADA, PARASI NEYSE VERiP AZ MUTLU OLSAK..

Hayatından silmek istediklerini gerçekten sil. Çünkü geri dönüşüm kutusunda bekletirsen; sistemini yavaşlatır!

Zor durumlarda farkını gösteren değil, farkıyla zor duruma düşürmeyen farklıdır..

Çok Değişti Artık Devir Çok, Çıktı İşler Rayından.. Karnı Tok Olup ”KÜFÜR” Edenide Var… Karnı Aç Olup ”ŞÜKÜR” Edenide.

Her şeye rağmen isyan etmedim hiç bir şeye, hiç bir zaman.. Gülüyorum hayatımda yer vermediğim kişilere.. Fragmanımla idare edip devamını rüyasında bile göremeyenlere.. İyi seyirler diliyorum, hayatımı uzaktan izleyenlere.

Suç benim değil ki. Şiir kokuyordu bakışların. Yazmamak gözlerine ihanet olurdu..

Sevmek saçak altına sığınan göçmen kuşun, Kar tanecikleri arasında uçuşan beyaz tüyünü görebilmektir.

Ben seni dün sevmedim çünkü dün bitti.
Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek.
Ben seni yarın sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek

Mehtap sularda gümüşten bir iz bırakırken,
Gökte yıldızlar parlıyordu.
Yalnız kaldığım günler ve geceler,
Kalbim her yerde seni arıyordu.

Eğer birgün bulusacağımız yere gelemezsem.
Dünyanın bütün renklerinden oluşan bir demet çiçek yaptır.
Çünkü beni senden ayıracak olan tek kuvvet,
Ölüm beni yakalamış demektir.

Sevmek seni seviyorum demek değil…..
Seni seviyorum derken titremektir..

Karlı bir çam ormanında nefes almak bahtiyarlığına benzer seni sevmek..

 Güzel Sözler

 

http://anlamli-guzelsozler.com/etkileyici-ask-sozleri.html

 
Toplam blog
: 471
: 1765
Kayıt tarihi
: 17.02.14
 
 

34 yaşında, 1 kız, 1 erkek olmak üzere 2 çocuk annesiyim. Ev hanımı olduğumdan yemekler ile aram ..