Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '11

 
Kategori
Güncel
 

Eurovision var dediler geldik - Elendik !

Eurovision var dediler geldik - Elendik !
 

HAMSOLSUN... ELENDİK !


Almanya’nın Düsseldorf kentinde bu yıl 56.’sı düzenlenen Eurovision Şarkı Yarışması’nda ülkemizi temsil eden Yüksek Sadakat yarı finalde elendi. Türkiye, Eurovision Şarkı Yarışması’nda hayal kırıklığı yaşadı. Son yıllarda yükselen başarı grafiği uzun bir aradan sonra dibe vurdu. İlk yarı final gecesinde ‘Live It Up’ (Hayatını Yaşa) ile sahne alan Yüksek Sadakat elendi. Almanya’da düzenlenecek 56’ncı Eurovision Şarkı Yarışması’nda Türkiye temsil edilemeyecek. 

Zaten elek gibi olduk elene elene mübarek. Sertab Erener'den sonra adam gibi dikiş tutturamadık. Çakkıdı çakkıdı salladık olmadı, düm tek tek dedik yine olmadı. Limi limi ley biraz umut tazelemişti ama olmadı çocuklar olmadı. Avrupa'da grup kabul ettirmek çok zor iş. Kimse MFÖ, AYNA, MOĞOLLAR gibi olamadı ki yurdumda. Hep tırı vırı gruplar saçma sapan sözler klipler. Tamam yurdumda tutar belki ama çerçevenin dışına çıktın mı kendine biraz özen göstereceksin. Tutarsa tutar tutmazsa da satarım anasını demekle olmuyor. Mahallede konser vermiyorsun. 

Sen dünyanın karşısında ülkeni temsil ediyorsun. Ama esas kabahat seçici kurulda. Şimdi isim vermek istemiyorum ama bu seçmeleri kimin yaptığı belli. Sanattan, müzikten anlamayan insanların seçimiyle ittire ittire Avrupa sahnesine sürüklersen zorla olmaz bu işler. Neymiş ingilizce şarkı yapmak ya ben anlamıyorum. Biz Türk değil miyiz kardeşim? Avrupaya yalakalık mı yapıyoruz ? Kıyafetler avrupaya özenti, saçlar başlar desen öyle. Türksen Türk gibi söyleyeceksin, Türk gibi şarkı yapacaksın. 

Diğer ülkeler hiç Türkçe şarkı söylüyor mu? Ya da Türkiye'de olsaydı bu Eurovision tüm yarışmacılar Türkçe şarkı söyler miydi? Geçin bunları ya. Ben Türkçe şarkılarımla vatanımı tanıtmak istiyorum. Türklüğümü göğsümü gere gere seyretmek istiyorum televizyonda. Ama ne zaman olur orasını da Allah bilir. Of offf. Neyse teğet geçti hamdolsun. Bi dahaki sefere İnşallah... 

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..