Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

05 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Evli kadınla birlikte olmanın avantajları nelerdir?..

Evli kadınla birlikte olmanın avantajları nelerdir?..
 

Evli kadınla birlikte olmanın avantajları nelerdir tesadüfen öğrendim...

Bir kaç beyefendi oturmuş, kadınlarla ve kızlarla olan ilişkilerini konuşuyorlardı.. Birisi kızlarla olmanın avantajlarını anlatıyor bir diğeri de evli kadınlarla birlikte olmanın avantajlarını sıralıyordu ki daha fazla dayanamayıp;'' izniniz olursa sohbetinize katılmak istiyorum.'' dedim ve kendimi tanıttım.. Evli kadınlarla birlikte olmanın avantajlarını sıralayan beyefendiye dönüp; ''az önce söylediklerinizi tekrar eder misiniz?'' diyerek bir ricada bulundum..
''Hay hay, lafı mı olur'' deyip, evli kadınla birlikte olmanın avantajlarını maddeler halinde sıralamaya başladı.. Valla ne yalan söyliyeyim ki hiç de hoş olmayan duygular içinde dinleyip not aldım..

Evli kadınla birlikte olmanın avantajları:

1- Asla evlilik gibi salak saçması bir talepte bulunmaz.
2- Ne istediğini bilir, naz yapmaz.
3- Erkeğin ne istediğini gayet iyi bilir ve isteklerini yerine getirir.
4- Asla boş konuşmaz ve sizi yormaz.
5- Masraf ettirmez, en ucuz tarafından ilişkinizi yaşarsınız.
6- İstediğiniz zaman bir yolunu bulur ve istediğiniz yere gelir.
7- "Acaba hamile mi?" sendromu yaşamazsınız, hamile olsa bile ucu size dokunmaz.
8- Doğum gününü hatırlamasanız bile umurunda olmaz.
9- Çenesi düşük olmaz çünkü eşini bıktırdığı gibi sizi de bıktırmak istemez.
10- Sizi seks için kullanır ama bu erkek olarak işinize fazlasıyla gelir...

- Demek oluyor ki siz erkekler, evli kadınlarla olan ilişkilerinizde 10 maddeden oluşan bir avantaj listesine sahipsiniz öyle mi?
- Bu kadarı erkek milletine yeter de artar bile Rana Hanım.
- Peki, evli kadınlarla birlikte olmanın dezavantajları var mı?
- Olmaz olur mu efendim, her zaman diken üstünde durur ve üç buçuk atarsınız.

Evli kadınlara ibret olsun bu yazılanlar diyorum başka da bir şey demiyorum.

**

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''


Sabiha Rana

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..