Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Ey şiir sen ben oluyorsun

Ey şiir sen ben oluyorsun
 

Doğuyorsun
Tek bir harften
bir heceden.
Sonra,
Mısralar kadar büyüyorsun..
Bana benziyorsun
Biitirdiğimde
Nihayet...
Ey şiir!
sanki sen ben oluyorsun.


Hergünüm bir zarar ...
Ömür hesabında.
Tıkanıyorum.
Keder tepelerine nefes nefese
Çıkıp inerken....
Oysa
Koşarken zamanın peşinden,
Ey şiir!
Sen hiç yorulmuyorsun..



Dışa vuruyorum birşeyleri
Bazen..
Bazen de
Kırkkilit altında
İçimde gizliyorum.
Derken,
Açıklıyorsun bütün hislerimi
aniden
Ey şiir
sırrımı neden ele veriyorsun.


Not: Şiirim biraz daha değişikti ve ben o halini daha çok beğenmiştim ama kaydetmeyi unuttuğumdan bu kadarını toparlayabildim..Umarım eski hali birebir aklıma gelir yeniden..
 
Toplam blog
: 148
: 384
Kayıt tarihi
: 21.09.07
 
 

Merhaba...  Üniversite mezunu Kamu İdaresinde  çalışan bir bayanım. Ankara'da iki oğlumla yaşıyorum..