Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Ey Türk Titre Kendine Dön

“EY TÜRK TİTRE KENDİNE DÖN”

                                   (Ünlü Türk sözü)

Evet

Evet canlarım evet evet

Bugünlerde

Söylenebilecek iki söz vardır

Tarihten bize kalmış

“Türkün Türk’ten başka dostu yoktur”

Bu bir ata sözümüzdür canlarım

Doğruluğu

O kadar ispatlanmıştır ki

Anlamayana yuh demek düşer

Türk’ün Türk’ten başka dostu yok gerçekten

Bugünlerde

Bu gerçeği net şekilde görmekteyiz

Sağımıza bakıyorum

Solumuza bakıyorum

Önümüze bakıyorum

Ardımıza bakıyorum

Tamamen sahtecilik sırıtıyor

O kadar ki canlarım yuh olsun demekten başka

Bir şey gelmiyor dilime

ABD’si

AB’si

Yahudi’si

Ermeni’si

Alman’ı

Fransız’ı

İngiliz’i

Rus’u

Hepsi ama hepsi bize karşı maske takmışlar

Selamları sahte

Tokalaşmaları sahte

Gülüşleri sahte

Sahte oğlu sahte her şeyleri

İşte bu noktada

“Ey Türk Titre Ve Kendine Dön” diye haykırıyorum

Hem de avazım çıktığınca

Yoksa haraptır halimiz

Şunu iyi bileceksin Türk Soyu

Sana senden başka dost yoktur

İlk yapacağın iş de

Birlik

Beraberlik

Kardeşlik

Duygudaşlık

Duygularını güçlendirip

Yekpare bir güç olacaksın

Vatan söz konusu olunca canlarım

Büyük Atatürk’ün söylediğince

Her şey teferruattır

Türk ülküsü etrafında toplanıp

Ülkü birliğine ulaşacağız

Vatanımızı

Her türlü şerden koruyacağız

Sonra canlarım

Güçlü devlet olacağız

Her türlü ihtiyacımızı ülkemizde üreteceğiz

Teknik gelişmede en öne geçeceğiz

Bilimsel gelişmede şah yapacağız

Dayanışmada en ileri gideceğiz

El eline asla bakmayacağız

Ne gerekiyorsa onu hemen üreteceğiz

Gücümüz canlarıma bakanlarda hayranlık uyandıracak

Devletimiz

Asla ıvır zıvırlarla uğraşmayacak

O

Var gücüyle “Titreyip Kendine Dönecek”

Ve ne gerekliyse güçlü Türkiye için

Derhal ama derhal

Onu yaratacak ve yaşama geçirecek

İşte ben canlarım

Bu noktada asla ümitsiz değilim

Hatta ümit doluyum ümit doluyum

Ne diyor Tevfik Fikret

“Zulmün topu var kalası var güllesi varsa

Hakkın dönmez yüzü bükülmez kolu vardır

Göz yumma asla güneşten sönmez ebedi

Her gecenin bir sabahı vardır”

Ben bu yoldayım canlarım

Sizleri de bu yola davet ediyorum

El birliği dil birliği gönül birliği içine girelim

Olmaz diye bir olumsuzluğu yaşamayalım

Olmazları olur kılalım

İşte yine söylüyorum ümitle

“Et Türk Titre Ve kendine Gel”

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..