Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '09

 
Kategori
Öykü
 

Eylül

Eylül
 

Ben Eylül'ü Eylül'de gördüm. Servisi kaçırdım. Sinirden kudurdum. Çok kızıyordum.

Birden o kadife ses geldi, arkamdan "pardon servis kaçmış herhalde" geriye döndüm dünya durdu o an sanki bir ben birde o vardı. Kızıl alev gibi saçları, bembeyaz yüzü, ok gibi kiprikleri bir an sendeledim. Sanki kalbim uçuyordu yerinden güm güm "of anam dünyada böyle güzel var mıymış" dedim. "Pardon anlamadım" dedi. Yok yok bişey diyebildim. Boğazım düğümlendi. Gözlerim karadı. Carpıldım o an birden irkildim araba kornasıyla, diğer servis gelmişti. İşe gittim. Bütün gün aklımda kendimi işe veremedim. Derken takip ettim. Evine kadar.

Ve o an kapıda kocası ve oğluyla karşılaştım. Meğer Eylül evliymiş. Kocası Eylülüm diye sarıldı. Bittiğim son noktasıydı o an dünya başıma ters dönmüştü. Oysa onu takip ederken ne hayaller kurmuştum. Bütün hayalim boşa çıktı. Yıllar geçmesine rağmen ben Eylül'ü hiç sevmedim. Aslında ben Eylül'ü çok sevdim.

Hatice Çerçi

 
Toplam blog
: 16
: 575
Kayıt tarihi
: 16.09.08
 
 

14 yaşımdayım. Şiir yazıyorum, kitap okumayı seviyorum, Okuyorum. 8. sınıf öğrencisiyim. Adalet mes..