Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '09

 
Kategori
Mizah
 

Tavuk hırsızı tilki

Tavuk hırsızı tilki
 

Geçende köye gittim teyzemde feryat etti.
Tavukları tilkiler teker teker hep yuttu.
Kör olasıca komşular heç diikkat edilmez mi?
Tilkinin arkasından heç tüfek sıkılmaz mı?

Bir gaç tavuk galdı ya,
Onuda götürmese şu tilki,
Elime ah bir geçse, bir geçse,
Derisini yüzerim kalburdanda süzerim.
Yemin ederim bakın tokacınan ezerim.

O gece orada yattık.
Eniştem nöbet tuttu.
Tilki alışmış hani
Gelip ahıra yattı.
Teyzem heycanla kostu elinde sopasıyla,
Tilki kaç kurtar canı postun gidecek hani,
Eniştemde kürek var teyzemde koca sopa,
Dolandılar ahırı vallahi koşa koşa,
Bir kaç tane doladı teyzem sopayı ona,
Zavallı tilki ordan kaçıyordu dört nala,
Tavuklar kaçışmışlar ineklerin altına,
İneyin biriside gel sen tavuğu çığna,
Oy kör olasın inek nettin sarı gızıma,
Çift sarılı yımırta veriyordu o bana,
İnek başını sallar teyzem bettua yollar,

Uyku tutar mı beni böyle geçiyor haller,
Gülermisin ağlar mı hangisini yapacan,
Sanırım şu ahırdan gizli cene kaçacan,

Hatice Çerçi

 
Toplam blog
: 16
: 575
Kayıt tarihi
: 16.09.08
 
 

14 yaşımdayım. Şiir yazıyorum, kitap okumayı seviyorum, Okuyorum. 8. sınıf öğrencisiyim. Adalet mes..