Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Sitemim kendime, kimseye değil

Sitemim kendime, kimseye değil
 

yalnız bir kadın gibi masum değil aşk


Ne aslıya benzer nede kereme.
Kahretsin kalpsize gönül vereni.
Böyle aşk yolunda kendin yoranı.
Sitemim kendime kimseye değil.

Taş olupta kayalarda dursaydım.
Veysel gibi sazla hatır sorsaydım.
Seyrani gibi rakıyamı vursaydım.
Sitemim kendime kimseye değil.

Sazımda çalınca dertli çalıyor.
Sanki teller feryadımı anlıyor.
Şu yüreyim hiç durmadan kanıyor.
Sitemim kendime kimseye değil.

Allahım affeyle sen şu kulunu.
On dördümde bak büktüler belimi.
Sanki kör kuyudayım sen tut elimi.
Sitemim kendime kimseye değil.

Haticem bu aşka sen nasıl düştün.
Kanatlanıp sanki yurdundan uçtun.
Dağ bayır durmadın düzlükte şaştın.
Sitemim kendime kimseye değil.

Hatice Çerçi

 
Toplam blog
: 16
: 575
Kayıt tarihi
: 16.09.08
 
 

14 yaşımdayım. Şiir yazıyorum, kitap okumayı seviyorum, Okuyorum. 8. sınıf öğrencisiyim. Adalet mes..