Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Hakan Karaduman (Akdenizli)

http://blog.milliyet.com.tr/akdenizli

09 Mayıs '07

 
Kategori
Blog
 

EymirMayıs'26

EymirMayıs'26
 

13 Ocak 2007’de MB’un ev sahipliğinde 200 kadar blogcu arkadaş bir araya geldik. Bilemiyorum, belki ilk kez olduğu içindi, biraz dağınık durduk. Ev sahibimiz buluşmanın güzel ve semereli olması için elinden geleni yapmıştı. Güzel bir akşam oldu. İlk birebir tanışmaları yaşadık, sonrasında dostluklar geliştirenler oldu aramızda.

Ama azıcık buruk bir tadı da kaldı toplantımızın. Sanki ilk ve son kezmiş gibi bir duygu oluştu bende.

Devamı gelmeliydi bu toplantılarımızın. Düşündüm ettim, bir süredir bazı arkadaşlarla haberleştim. 40 kadar dostumuzla ilke olarak anlaştık. 26 Mayıs Cumartesi günü Ankara’da buluşacağız.

Fikir olgunlaşmadan bunu MB’da ilan etmek olmazdı. Bugün olgunlaştı ve ilan ediyorum:

Bu toplantı, sadece 40 arkadaş için öngörülmedi. Gerçekleşmesi için bir çekirdek lazımdı. Haberleşmelerimiz sonucunda o çekirdek hazır artık.

Şimdi sıra o çekirdeği ete kemiğe büründürmede, isteyen tüm blogcu dostlara buyurun demede, kapıyi ardına kadar açmada.

Buyurun, bir kez daha bir araya gelelim. Ankara’da. Yeri hazır (Eymir Gölü). Ayrıntıları 40 kişiye göre planlandı. İsteyen tüm arkadaşlara açık davettir bu. Gelecek isteklere göre organizasyonda her türlü değişikliği yaparız.

Editörlerimiz, olmazsa olmazlarımız. Onlardan bir delegasyonu da aramızda görmekten büyük mutluluk duyacağız.

Katılmak isteyen tüm arkadaşların akdenizli334@gmail.com adresinden benimle temas kurmalarını rica ediyorum. Katılım istekleri geldikçe her türlü ayrıntıyı sizlerle paylaşacağım.

Davet gönderdiğim arkadaşlarım, yazılarını okuduğum - daha doğrusu okuma şansı bulduğum- arkadaşlarımdı. Ancak davet gönderemediğim değerli arkadaşlarım çok çok daha fazlaydı. Bizler Milliyet Blog ailesi olarak hepimiz dostluğu ve paylaşımı bilen insanlarız. Herbir arkadaşım uzaklardaki yakınımdır benim için. Bu blog, okuyan arkadaşıma davetiyedir aynı zamanda.

Değecek bence, çünkü dostluk kazanacak.

Sağlıcakla kalın.

 
Toplam blog
: 470
: 551
Kayıt tarihi
: 28.08.06
 
 

Ateşten denizleri mumdan gemilerle geçmeye" benzer hayatımız. Mutlaka mavi gökyüzü görünecektir. Gid..