Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ezan okunurken yandaki kurt köpeğinin halleri :)

Ezan okunurken yandaki kurt köpeğinin halleri :)
 

Yandaki binanın bahçesinde bir kurt köpeği var.

Yakından görmedim; camdan baktığımda yukardan bile belli ne kadar kocaman olduğu :)

En korktuklarımdan yani :)

Caddenin öte tarafında da mahallenin camisi var.

Haliyle ezan okunuyor beş vakit :)

Ezan okunurken hayvancığa bir haller oluyor.

Normal sesinden farklı bir sesle ezan boyunca inliyor.

Uluma?

Değil.

Havlama?

Değil.

Sınıflandıramadım.

Çok değişik bir sesle mübarek hayvan da sanki ezanı okuyor hocaefendiyle.

Sabah ezanı dahil :)

Normalde hayvanların bile hor hor uyudukları saatte ezan başladı mı bizim bobi de başlıyor :)

Bazı yerlerde uğursuz filan derler ama pek aklım yatmıyor öyle olduğuna.

Vakti zamanında ben çook küçükken, mahallenin bakkalı bize Kur'an dersi verirdi.

O zamanlardan aklımda kalmış anlattıkları:

''Her canlı kendi lisanından Allah'ı zikreder, sizden benden iyi tanır Yaradanı'' derdi mübarek.

Boyumdan büyük kurt köpeği de ezanı sokaktaki o kadar sesten ayırıyordur belki, kimbilir...

Geçen arabaların sesine ezana olduğu gibi eşlik etmiyor hayvancık.

Apartmanın arka bahçesinde.

Yoldan gelen geçene de ses etmiyor doğal olarak.

Biraz da sessiz zati.

''Ezandaaan ezana duyuyorum sesini'' desem yeridir :)

İşin aslı nedir, bilmem :)

Bu hayvancık niye ezanda bir tuhaf oluyor, bilmem :)

''Allahu alem'' der geçerim aklım ermediğinde :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..