Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '11

 
Kategori
Müzik
 

Farid Farjad 15 Ekim'de CKM'de

Farid Farjad 15 Ekim'de CKM'de
 

Yaklaşık iki - üç ay önce, hayatı ile alakalı bir blog paylaşmıştım.

Severek, hiç bitmesin istediğim müzikleri hep ondan dinlerim.

İnsan yorgun olduğunda Farid Farjad dinlemeli derim hep.

Öyle dinlendirici, öyle pozitif müzikleri var ki...

Karşılaştığı bazı zorluklara rağmen kemana olan tutkusundan vazgeçmemiş, aksine daha çok bağlanmış ve tabir-i caizse keman virtüözlüğü nün hakkını fazlasıyla vermiş.

İnsanın yaptığı işi sevmesi, kendisine ve çevresindekilere böyle yarar sağlıyor işte.

İyi ki vazgeçmemişte bizler onu tanımışız.

Türkiye'ye ve İstanbul'a olan sevgisini genelde her röportajında belirttiği bilinir.

Akşam üstü sevdiğim bir arkadaşımın verdiği haberi bende Farid Farjad sevenleriyle paylaşmak istedim.

Bu yıl Türkiye'nin birçok ilinde sevenleriyle buluşuyor olacak. Farid Farjad sırasıyla İzmir, Ankara, Gaziantep, Mersin, Diyarbakır ve İstanbul'da.

15 Ekim de İstanbul'daki sevenleri Caddebostan Kültür Merkezi'nde yine eşsiz bir müzik ziyafetine tanıklık edecek.

Anadolu yakası'nda olması beni her ne kadar üzse de, yıl bitmeden onu canlı dinlemek benim için büyük zevk.

Kendi adıma gidebilmeyi ümit ederken, dinleyecek olanlara da şimdiden keyifli seyirler diliyorum.

http://blog.milliyet.com.tr/farid-farjad-ve-kaliteli-muzik/Blog/?BlogNo=317141

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..