Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Farkındayım Ben de!

Farkındayım Ben de!
 

Alıntı,


Yaşadığımız süreçte herkes kendine göre fikir belirtiyor elinden geleni yapıyor. Böyle  zamanlarda beklenen herkesin olayın ciddiyetini kavraması ve o yönde davranmasıdır.  çevremde ve bloğumuzda da görülüyor ki samimiyetle ve ciddiyetle değerlendirilerek yazılıyor- okunuyor.

Olanların fakındayım ben de ve bir yanım hayatın curcunasına kaptırmış debelenirken öbür yanımla yanlarındayı(M)z Gezi Parkın'daki dostların, bu akşam katılan anneleriyle beraber, günlerdir inandıkları değerlere sıkı sıkıya tutunarak devam eden kararlılıklarına,  demokratik hak ve taleplerine saygı duyuyorum. Ancak zor zamanların üstesinden gelebilmenin en iyi yolunun da hayat devam ediyor her yönüyle diyebilmek olduğunu düşünüyorum müsaadenizle!..

Yağmur Duası
Köy halkı susuzluktan kıvranıyormuş, bir damla yağmur düşmemiş... 
Nefesi kuvvetli bir hocayı çağırıp yağmur duasına çıkarmışlar, nafile, yine yağmur yok, yağmur değil bulut bile yok!
Dönerken hoca “Sizin köye yağmur yağmaz!” demiş:
“Niye?”
“İnancınız yok da ondan. Eğer inancınız olsaydı, yağmur duasının yağmur getireceğine inanır, yanınıza şemsiye alırdınız...
Hiçbirinizin şemsiyesi yok!”
Çevrenize bakın, inancım tamam diyen kaç kişinin şemsiyesi var?
 

Demişler ki;

 Mahatma Gandhi

Sıkılmış yumruklarla el sıkışamazsınız.

 Che Guevara

Aç insanların karnını doyurduğum zaman bana kahraman diyorlar. Bunların neden aç olduğunu sorduğum zaman ise; bana komünist diyorlar.

 Che Guevara

Dünyanın neresinde olursa olsun, haksız yere birisinin suratına atılan tokadı kendi suratında hissetmeyen kişinin insanlığından şüphe ederim.

Carl W. Buechner 

Ne söylediğini unutabilirler, ama onlara nasıl hissettirdiğini asla unutmayacaklar!..

 Saygıyl

 

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..