Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Farklı tatlarda bir gün

Farklı tatlarda bir gün
 

'' Yüzümde gülümsemem, Kalbimde umut / Çiçeklerim, Ben sana yine yağmurlu günde geleceğim ''

Çok olmuştu, böyle sisli puslu günlere dair yazmayalı. Ehh, bu sabah yatağımdan kalkıp, penceremden baktığımda koca bir sis bulutunun tüm gökyüzününü sarmış olduğunu gördüm. Ve dünden daha soğuk ve öğleden sonra çiseleyen yağmurlarla biraz ağır melankolik bir gün geçirmiş olduk. Böyle havalar, güne bir ağırlık, melankolik bir tat veriyor kanımca. Ama bugün öğle yemeğimi yediğim sevgili iş arkadaşımla kahkaların eksik olmadığı bir tatta, keyiftde yedik. Bazen oluyor işte, artık sinirlerimiz bozulduğu için mi kahkahalar sohbetimizden hiç eksik olmuyor bilmiyorum ama inanılmaz gülüp, eğlendiğim bir gün oldu. Üzerimdeki ağırlıktan sıyrıldım biraz.

Şimdi ise mesai saatimin sonuna geldiğimi farkediyorum. İstikamet Bağdat caddesi olucak. Çok sevgili başka bir arkadaşımın iş çıkışına gidiyorum. İki kız kaynatmanın zamanı gelmişti de geçiyordu. Bir şeyler atıştırdıktan sonra bir kahve eşliğinde dedikodularımızı yapıp, hasret giderdikten sonra hiç zaman kaybetmeden eve gitmeyi ve uyumayı planlıyorum.

Emrenin git şarkısını duyar gibiyim. Gidiyorum. Hoşça Kalın !

 
Toplam blog
: 61
: 1257
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

  Bir şair, bize Güzellikten Söz Et, dedi. O da yanıtladı: ''Nerede arayıp, nerede bulacaksınız g..