Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '13

 
Kategori
Futbol
 

FB-GS maçından dikkatimi çekenler

FB-GS maçından dikkatimi çekenler
 

Yazılar olsun..


 
Daha 3 gün önce 120 dakika oynamış bir Fenerbahçe ve moral yüklü Galatasaray. Buna rağmen sahada galibiyete daha inanmış takım Fenerbahçe. Son dakikalara doğru yürüyecek halleri kalmamasına rağmen maçın neredeyse tamamında oyuna hakim oldular ve Galatasaray'ı yendiler. Tebrikler Fenerbahçe'ye.
 
Fenerbahçe'nin attığı gollerdeki faulleri mağlubiyetin bahanesi olarak görmemek lazım. Hamit'e yapılan faul, golden 3 pozisyon önce, yemeyeceksin golü kardeşim. Diğerinde ise önce Ebue'ye sormak lazım, "kornere veya taca neden atmadın?" diye. Gençlerbirliği maçında da hemen hemen aynı golü yedirmişti bize. Ben hakemi beğendim, maç çok zordu, iyi idare etti.
 
Ama şunu da biliyorum: Aynı golleri FB yeseydi, şimdi neredeyse hepsi hakemin düdüğünü asması gerektiğini "bağırıyor" olurlardı. Başta Aziz Yıldırım ve soyunma odası duvarında fotoğraf kolleksiyonu yapan Aykut Kocaman.. Sağlık olsun..
 
Haftalardır oynamamış bir Elmander'le maça neden başlanır anlamadım, anlayamam da.
 
Ne Volkan ne Ebue ne Sabri ne de başka birisi..  Ben hayatımda emre belözoğlu gibi bir topçuyu görmedim. Kesinlikle eminim ki futbol tarihi böyle bir varlığı hiç görmedi. Faul yaptığı rakibini yerden kaldırmaya giden Galatasaraylı futbolcuların bile yolunu kesti, itekledi, kavga etti. Maçı gerginleştiren, maçtan önce gerildiği besbelli olan, garip bir "şey".. Daha fazlası sansüre takılır, susuyorum.
 
Ama Fenerbahçeliler, bu kişinin takıma faydasından falan dem vuruyorsunuz ya, savunuyorsunuz ya, aşkolsun size.
 
İkinci devre başlayacakken Ali Dürüst'ü gösterdi kameralar. Protokol koltuklarına, oturacak kişilerin isimlerini gösteren kartlar asılmıştı. Kartların sol üstünde Türk bayrağı vardı. Tebrik ediyorum Fenerbahçe yöneticilerini. Ellerine sağlık..
 
Galatasaraylı futbolcuların maç sonunda saha ortasında sevinmelerini doğru bulmuyorum. Sanırım bir kaç sezon önceye gönderme yaptılar. Yanlış hatırlamıyorsam benzerini FB'li futbolcular da yapmıştı. Başlarını Volkan çekmişti. Her ne olursa olsun, doğru değil. Yanlışa yanlışla cevap verilmez..
 
Aziz Yıldırım maç sonrası soyunma odasına giderek futbolcularla beraber sevinmiş. Ne diyeyim? :)
 
 
Toplam blog
: 293
: 1063
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

Sporun bir kavgadan çok; ahlak, mücadele, eğitim, zeka ve dürüstlük olduğuna inanıyorum. Doğaya, ..