Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Felçlilerin kalbi çalışır mı :)

Felçlilerin kalbi çalışır mı :)
 

Beyaz’ın programında Mahsun Kırmızgül’le tanışmıştım. Kendisine dernek çalışmalarımız hakkında bilgi vermiştim yaptığımız çalışmaları takdirle karşıladı. Bir hafta sonra derneğimizi Yeşilköy’den Ataköy’e taşıyacaktık ve açılışta kendisininde bulunmasını istemiştim. Memnuniyetle karşıladı ve bana Prestij Müziğin kartını verdi. ‘Benim davetiyemi buraya iletin lütfen” dedi. İki gün sonra davetiyeyi bırakmak üzere kız kardeşimle verdiği adrese gittik. Mahsun Kırmızgül henüz gelmemişti ve ben arabada bekliyordum, kız kardeşim şirkete girdi ve davetiyeyi bıraktı. Bir baktım arkadan hemen rahmetli Hilmi Topaloğlu geldi “Merhaba hoş geldiniz Mahsun Akmerkez’de isterseniz yukarı alalım size bir çay için Mahsun da o saat kadar gelir” dedi. Teşekkür ettim daha davetiye bırakmamız gereken yerler var dedim. “Geçmiş olsun, geçirmiş olduğunuz kazaya çok üzüldüm yapabileceğim bir şeyim olursa haberim olsun destek vermek isterim” dedi. Teşekkür ettim. ”Nasıl oldu arabayı siz mi kullanıyordunuz? Bu durumunuz kalıcımı?” diye sordu. Arabayı ben kullanmıyordum kullanan arkadaşım kazada öldü. Kazada da omurgam kırıldı ve beni arabadan çekerek çıkartmışlar işte o an kırık omurgam omuriliğime zarar verdi dedim. O an Hilmi beyin gözlerinin dolduğunu gördüm. “Çok geçmiş” olsun diyerek yanımdan ayrıldı. Kız kardeşimi yanına çağırarak “Çok üzüldüm, ablan çok güzel bir kadın ya, yazık olmuş, peki ablanın belden aşağısı tutmuyorsa kalbi çalışıyor mu?” diye sormuş. Kardeşimde önce şaşırmış ama hazır cevap da olduğu için şöyle bir cevap vermiş “Yok ablamın kalbide çalışmıyor ama biz arada bir pil takıp gezdiriyoruz”.

Bu güzel anıyı da bize yaşattığı için sevgili Hilmi Topaloğlu’nda burada rahmetle anıyorum.

 
Toplam blog
: 21
: 1227
Kayıt tarihi
: 02.12.06
 
 

1962 doğumluyum. 1994 senesinde geçirmiş olduğum bir trafik kazası sonucunda omurilik felçlisi oldum..