Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

22 Ekim '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe - Arsenal

Fenerbahçe - Arsenal
 

Dün gece ile ilgili yazılıp çizilecek çok şey var aslında. Fakat yaz yaz nereye kadar. Satırları doldurup kitap yapsan ne fayda. Perşembenin gelişi çarşambadan bellidir demişler. Bu takım sezon başladığından beri bangır bangır bağırıyor ben Arsenal’den fark yiyeceğim diye.


Beklenen gün geldi çattı. İlk on dakika elimize geçen fırsatları değerlendiremiyoruz. Fakat Arsenal’e iki fırsat geliyor ve ikiside gol. Dede takıma sözüm ona ofsayt taktiği uygulatıyor.


İspanya ve Türkiye’nin gol kralları bizim santraforumuz olduğu halde Arsenal’in santrafor olmayan futbolcuları bile bizimkilerden daha başarılı oynayıp gol yağdırıyorlar kalemize.


Söylenecek pek söz kalmadı artık. Valizini toplaması gerekenler artık toplasın ve gitsin. Ben bir taraftar olarak bu yenilgiyi hak etmediğime inanıyorum. O tribünlere gelip bas bas bağıran taraftarlarda bunu hak etmediler.


Kayserispor’dan Kadıköy’de dört gol yiyen takımın, Arsenal’den beş gol yemesi çok normal. Birbirinin kopyası olacak tarzda goller. Bu takım hiç mi çalışmıyor. Nerede hatalar yapılmış diye eski kasetler hiç mi izlenmiyor? Bu takımla İngiltere’ye nasıl gideceksiniz merak ediyorum. Burada beş gol atan takım kendi seyircisi önünde neler yapar tahmin edemiyorum.


Klasik bir laf vardır. Bundan sonra önümüzdeki maçlara bakacağız diye. İşte aynen öyle. Artık biz bütün maçlardan sonra bunu söylemeye alıştık nasılsa. Saygılarımla.


Dip Not : Resim internetten alıntıdır.Alakasız birşey işte...

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..