Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe: 3 Chelsea: 6

Fenerbahçe: 3 Chelsea: 6
 

Fenerbahçe’nin yenilmesini istiyorum.

Çünkü Fenerbahçe taraftarı daha çok şımaracak!

Fenerbahçe’nin yenmesini istiyorum.

Çünkü Türk ulusunu temsil edecek!

Bu kadar farklı yenilmesini istiyor muyum?

Evet!

Çünkü Fenerbahçeli taraftarların BJK, Liverpool maçı sonrası yorumlarını biliyorum!

Bu kadar farklı yenilmesini istiyor muyum?

Hayır!

Dünyaya rezil olan bir BJK takımımız var, Fenerbahçe’nin de rezil olmanın kimseye bir faydası yok!

İlk yarı 3 – 0 öne geçen Fenerbahçe, ikinci yarıda yaptığı büyük orta saha ve savunma hatalarından dolayı tam tamına 6 gol birden yiyor!

Bu nereden çıktı diye soracak olursanız, dün gece rüyamda gördüm.

Son zamanlarda Fenerbahçeli insanlarla sohbet bile edilmez hale geldi.

Burunlar bir karış havada, dünyayı fethetmişler edasıyla bir hal ve hareketler anlatamam.

Geçmiş maçları bir tarafa bırakalım, en son sevilla maçını düşünecek olursak, 120 dakika desteklediğim ve FB tur atladığında sevinçten havalara uçtuğumu, sokaklarda coşku gösterisinde bulunduğumu birçok FB yakın arkadaşım bilir.

Ancak bundan sonra coşku gösterisinde bulunmak bir tarafa, maçını bile izlemeyeceğim!

Neden mi?

Onu da anlatayım da, yukarıda verdiğim örneklere uymayan FB arkadaşlarım zan altında kalmasın!

Geçen hafta İstanbul’daydım ve FB, BJK maçını halka açık bir ortamda TV den izledim.

BJK takımının kötü oynaması bir tarafa, sahaya atılan yabancı maddelerden dolayı da, hayranı olduğum takımın taraftarını yüksek sesle kınıyorum.

Maçı izleyen FB kendini bilmez, düzeysiz, seviyesiz insanlar kalkıp, bunlar zaten O…. Çocuğu gibi ağır ve hoş olmayan cümleler sarf etmeye başladılar!

Arkasından siz dünyanın 8 takımıyla oynuyorsunuz, kendinizi ne sanıyorsunuz gibi abuk sabuk cümleler kurmaya da devam ettiler.

Bu insanlarla konuşmanın 2 yolu vardı, ben 2 yolu da tercih etmedim.

1) Bu ahlaksız kişilerin seviyesine inip, onlar gibi argo kullanmalıydım!

2) Belimde ki silahı çıkartıp, kafasına sıkmalıydım!

Ama ben futbolun bir spor oyunu olduğunu ve bütün FB taraftarların bu ahlaksızlar gibi olmadığını bilenlerdenim.

Ahlaksızca davrananlara da alınacak kötü bir galibiyetin hediye olmasını arzu ediyorum.

Centilmen, sportmen, hoş görülü, saygılı FB taraftarı olan arkadaşlarımda lütfen bu kötü dileklerim için kusuruma bakmasın!

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..