Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Yalova toplantısı ( 1 )

Yalova toplantısı ( 1 )
 

15.03.2007 tarihinde üye oldum!

Toplamda 265 blog yazdım!

Değerli MB ailesinin bazı üyeleriyle ilk defa 05.04.2008 tarihinde Yalova termalde buluşma şansı yakaladım.

İnanılmaz güzel bir mekân.

Mekândan daha da güzel bir insan topluluğu!

Samimi, içten, sıcak bir MB ailesi!

Eline mikrofonu alıp bırakmayanlar!

Kartvizitimi verdim diye beni anasına şikâyet edenler!

Gecenin bir yarısı bana muhalefet edenler!

Dans etmekten ve halay çekmekten bir hal olanlar!

Evine dönüş için, Yalova hızlı feribotunda yer bulamayanlar!

Kendi telefonu sanıp, Zeynep ablanın telefonuna el koyanlar.

Kısaca ne ararsanız var!

Eğlence, mizah ve bol kahkahanın olduğu bir Yalova toplantısı!

Hepsini sizlerle paylaşacağım!

Ne zaman!

Bekleyin lütfen!

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..