Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Yastıkta olmam eşekte olmam

Yastıkta olmam eşekte olmam
 

Offf Of. Bayılıyorum böyle işlere.

Piknikler pişti oldu, lodos çıktı, deniz karıştı!

Aysun’cular ve Sema’cılar ayrılsın bakalım.

Pehlivaaan pehlivan

İki yiğit çıktı meydane, ikisi birbirinden merdane, altta kaldım diye yerinme, üste çıktım diye sevinme, Çayır yumuşak diye çayıra güvenme...

Bir tarafta; Milliyet Blog Buluşmalarının müdavimi, nar tanesi,nur tanesi yazarların bir tanesi; Kokoş Semaaa!

Diğer tarafta yılların Turizmcisi Aysun Alp!

***

Seyir defterine girmiyorum ne zamandır. Piknik muhabbetleri gözüme takıldı.

Başladım sıradan okumaya

Sema Hanım: “<ı>Arkadaşlar... Dün yani 3 Nisan günü saat 12.58 de bir blog girdim. Hep birlikte piknik yapalım diye. Bu konuyu 1 haftadır Dilek, Leyla, Zeynep’le konuşup duruyorduk. Gelecek olan öneriler doğrultusunda c.tesi ya da pazar olabilir düşüncesiyle net bir gün belirtmedim. Nitekim bazı arkadaşlar c.tesi çalıştıkları için pazar olsun diye öneride bulundular. Benden 4 saat sonra deneyimli turizmci olduğunu özellikle vurgulayan Aysun Alp bir blog girmiş. Dilek msnden bildirdiğinde ona dedim ki yazıyı benden önce girmişse hemen erteleyeceğim. Baktığımda benden sonra girdiğini gördüm. Aslında öncesi sonrası da önemli değil, yazıyı okuduğumda düzenlenen organizasyonun bizim planladığımız piknik formatında olmadığını görünce ertelemekten vazgeçtim. Piknik deyince aklınıza ne geliyor, büyük yeşillik bir alan bulucaz, çimenler üzerinde oynayacağız oyunlarımızı, sohbetler edeceğiz. Çimenlere serdiğimiz kilimler üzerinde evden hazırladığımız yiyeceklerimizi yayacağız. Birbirimize ikramlarda bulunacağız. Sonrasında çay faslı gelecek, oyunlarımıza devam edeceğiz. O kadar çok oyun düşünüyoruz ki durup dinlenmek yok ona göre... Yani velhasıl arkadaşlar bildiğimiz piknik işte... Masraf olarak sadece arabası olmayanlar için yol ücreti olacak. O da mekân olarak vasıtanın geçeceği yer olacağı için pek fazla birşey tutmayacaktır. Bu arada İstanbul dışından gelecek arkadaşlarımız sakın ne yiyeceğiz diye düşünmesinler onlar bizim baş tacımız misafirimiz. Hele ki mangal mağduru İlyas bey köşesinde oturacak ikramlar önüne gelecek..:) C.tesi çalışanları da düşünerek tarihi de 4 Mayıs Pazar günü olarak belirledik... Mekân araştırmam sürüyor, rezervasyon yaptırma durumları olmadığı için acelemiz yok, bir arkadaşımız Avrupa yakası olsun demiş. Çoğunluğun önerisiyle ayarlayıp bildireceğim... Sevgilerimle..."

<ı>

<ı>***

Anladığım kadarı ile daha çayır bile bulunmamış. Organizasyon belli değil. <ı>Evden getirdiğim yiyecekleri yiyeceksem ne işim var benim merada?

Yerim evde! Şimdi ben elmalı kurabiye getirim! Millet maydanoz olur. Sevmem öyle ben!

Koca koca insanlarız çimenlerin üzerinde ne oyunu oynayacağız? Uzuneşek falan di mi?

Yastıkta olmam eşekte olmam ağabey ben.

***

Sema hanım böyle mi olur bu organizasyonlar? Hıı !

Hiç yakıştıramadım!

Hani dansöz? Hani ince saz? Hani çilingir sofrası?

Hadi hiçbir şeyi beceremediniz yalanda mı söyleyemiyorsunuz?

Atın oltayı siz, öğleden sonra “Can Dündar bizlerle birlikte olacak” deyin. “Katılan blog yazarlarını resmi Milliyet Gazetesinin ana sayfasında çıkacak” deyin.

Bulun bir şeyler canım...

Öyle durduk yere Blog yazarı gelmez dereye tepeye.

***

Aysun Alp ( 07.04.2008); “SEVGİLİ YAZAR ARKADAŞLARIM, 3 Mayıs'ta yapmayı planladığım piknik, sıradan bir piknik değildir. Son derece iyi organize edilecek, profösyönel bir ekiple yapılacak, geniş katılımlı bir organizasyondur. Yıllardır o bölgede deneyim kazanmış ve yüzlerce organizasyona imza atmış bir turizmci olarak gerçekleştireceğim bu organizasyona farklı bir gün geçirmek isteyen tüm arkadaşlarımızı davet ediyorum. Sevgilerimle. Aysun Alp"

( 04.04 2008)

Sevgili Arkadaşlarım; 3 Mayısta düzenleyeceğim polenezköy panayırı için inanılmaz sayıda mail alıyorum. Sanki herkes böyle bir panayır bekliyormuş. kendi kendime ''ne kadar da iyi düşünmüşsün Aysun''dedim... Bir kaynaşmaya vesile olacağım için mutlu oldum. Bu arada Sevgili Matilda'nında doğum gününüymüş o gün.Hep birlikte kutlayacağız inşallah.... Unutulmayacak bu panayıra hepinizi bekliyorum .... Sevgilerimle AYSUN ALP"

( 03.04.2008)

Değerli Yazar Arkadaşlarım, 3 Mayıs cumartesi günü Polonezköy'de ''Blog yazarları Yaza Merhaba Pikniği'' organize ediyorum. 14 yıllık bir turizmci olarak sizlere unutamayacağınız, rüya gibi bir gün geçirteceğim. Sevgiyi, dostluğu, sohbeti, acıyı, mutluluğu paylaşacağız Hepinizi bekliyorum. aysun alp 0552 277 27 72"

***

Yer belli mi?

Belli Polenezköy

Evden bir şeyler getirin diyen var mı?

Yok.

Çayır çimen, börtü böcek, uzuneşek, yakan top, elim sende oyunları oynanıp finalde tükürük savaşı yapılacak mı?

Hayır.

***
E Sema Hanım aynı gazetede yazıyor olabiliriz ama kusura bakmayın ben seçimimi yaptım...


Yeminle bu bir mizah yazısıdır.


 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..