Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Yalova Termal gezisi notları

Yalova Termal gezisi notları
 

Yalova Termal oryental yıldızları


Milliyet blog yazarlığım süresince katıldığım iki toplantı yeri ki; Şile ve Yalova Termal, benim en sevdiğim yerlerdendir. Öncelikle hafta sonu gezileri için İstanbul’a çok yakın olmaları nedeniyle çok ideal ‘’kafa dinleme’’ yerleridir. Ben bu mekanlarda tasarım çizmeye bayılırım.

Ancak MB yazarları bir araya gelince öylesine çoşuyorlar ve öylesine bir eğlence fırtınası yaratıyorlar ki, her iki gezide de bırakın tasarım çizmeyi uyumaya vakit bulamadım.

Ben özellikle Yalova Termal’i çok severim. Doğası, Gökçedere köyü, aşk yolu, şelalesi, şifalı suyu ile harika bir cennet köşesi olan yerin en önemli özelliği de burada bulunan Atatürk’ün evidir. Bu ev Atatürk’ün son yıllarında kaldığı çok güzel bir evdir. Evin içini gezdiyseniz, bilirsiniz. Evde duvar büyüklüğünde çok güzel tablolar var. Evin her köşesinde Atatürk’ümüzün estetik anlayışını ve tasarımcı gücünü görürsünüz. Evin içinde kendisi için özel bir banyo odası vardır. Yer yüksekliğinde içine girilen bir küvet vardır. Atatürk’ün sevdiği kadınların odası, hemen Atatürk’ün odasının bitişiğinde sıralanmıştır. Atatürk yaşamı boyunca kadınlara karşı inanılmaz bir centilmenlik, aşk ve sevgi dolu, onları yücelten duygularla yaklaşmıştır. O nedenle çevresinde daima kadınlar hiç eksik olmamıştır.
Atatürk Yalova Termal’e hayat verirken Yalova Termal’de Atatürk’ün sağlığına katkı sağlamıştır.

Yalova Termal notlarını yazmaya başladığımda hemen ilk aklıma gelen bunlar oldu. Bu gezide inanılmaz heyecan, çoşku ve paylaşım vardı. Hep birlikte paylaşımcı ve katılımcı bir grup olmanın keyfiyle çok güzel anılar biriktirdik. Şile gecelerinden tanıdığım arkadaşlarımla bu kez daha samimi ve yakın diyalog içindeydim. Bu gezide yeni arkadaşlarımla tanışma fırsatı buldum.

Bu gezide aynı hamamda kese muhabbeti yaptığım Sema Şener’i çok sevdim. Özlem ve annesi Hatice hanım’da bundan böyle dostlarım arasına katıldı. Neşe Evrim, çok canlı, neşeli ve dost canlısı biri. Sibel Ulusoy ile konuşmadığım halde göz göze gelerek birbirimize gülümsedik. Oğlu ile Sibel Ulusoy, çok güzel bir ikili olmuştu. Ben onları ‘’Süper ikili’’ ilan ediyorum. İzmir’den gecemize tam zamanında katılan İlyas Bayram ve sevgili eşi ile yan yana oturduk. Sevgili eşinin doğum günü de o geceye rastladığından hem onlar için, hem de bizim için çok güzel bir sürpriz oldu. Sessiz Çığlık, güzel şarkılarıyla gecemizin assolisti oldu. Beni de yakında şarkıcı yapacak, haberiniz olsun.

Geceye birlikte katıldığım partnerim Bülent Göncü, her zaman ki, çılgınlığı ile geceye imzasını attı. Onunla insanın asla yaşlanmayacağına inanıyorum. Her an bir sürpriz yapabilir, hayatınızı pozitif yönde değiştirebilir.

İnanın henüz isimlerini hafızama yeni yerleştirmeye çalıştığım ve ilerideki günlerde çok iyi dostluklar kuracağım çok güzel insanlarla tanıştım Yalova gezisinde ve bu gecenin fikir annesi Neşe Evrim'in neşesinden bir şey kaybetmeden eğlenmesini ve eğlendirmesini bilen kişiliğini de çok sevdim.

Yeni eğlencelerimizde buluşmak üzere her şey gönlünüzce olsun.

 
Toplam blog
: 54
: 1526
Kayıt tarihi
: 21.06.07
 
 

23.05.1974 İstanbul doğumluyum. Mediha Yener Moda Okulu'ndan stilistlik ve modelistlik sertifikaları..