Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '13

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe'nin Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda Sow'u vardı

Fenerbahçe'nin Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda Sow'u vardı
 

Süper Lig'in 23. hafta maçında Fenerbahçe, ligin flaş ekibi Kasımpaşa'yı 3-1 yendi. 2. dakikada Uche'nin penaltıdan attığı golle geriye düşen Sarı Lacivertliler, 60. dakikada Webo ile beraberliği sağladı. 90. dakikada Emre penaltıdan Fenerbahçe'yi öne geçirdi. 90+6'da Sow skoru belirledi.

Cristian'ın 56. dakikada ve Sow'un 59. dakikada oyuna girmeleriyle, Kuyt'un ve Webo'nun etkili olmasıyla  Fenerbahçe Kasımpaşa'yı son yarım saatte çözdü. Taraftarlar tarafından eleştirilen Aykut hoca, Volkan ve Emre'nin çok stresli halleri de göze batanlardandı. Volkan ve Emre'nin her pozisyonda itiraz etmeleri hoş değildi. Hakem Hüseyin Sabancı'nın penaltı kararı, ''Böyle penaltı mı olur?'' dedirti.

Şota Arveladze "Keşke Türkçe bilmeseydim de bu kadar küfürü duymasaydım. Bu kadar küfrü hiç duymamıştım. Bu kadar fazla küfreden futbolcuları bir arada görmemiştim. 'Niye Türkçe biliyorum!' diye sordum kendi kendime. Futbolcular bize küfrediyor. Helal olsun. Burası futbol sahası. Futbol oynayacaksak burası çok güzel bir yer ama ana avrat küfür hiç hoş değil" dedi.

"Benim söylediklerimle ilgili bir şey sormayaçaksınız değil mi? Normalmiş gibi davranacaksınız! Penaltıya gelince... Pozisyon penaltı değil ki zaten neyi konuşacağım. Bize penaltı verdin diye mecbur musun rakibe de penaltı vermeye!" diye tepki gösteren Kasımpaşa Teknik Direktörü Şota Arveladze'nin söylediklerine Aykut hocanın dediği gibi dikkate almak gerekir.

Taraftarlar tarafından çok eleştirilen Aykut hocanın yerinde değişiklikleri, Volkan ve Emre'nin her pozisyona itirazları(hoş değildi), Hakem Hüseyin Sabancı'nın 90. dakikada seyircinin etkisinde kalıp verdiği penaltı kararı ve Kasımpaşa Teknik Direktörü Şota Arveladze'nin yorumları maça damgasını vurdu. Elbette 59. dakikada oyuna giren Sow ile birlikte son yarım saatte Fenerbahçe'nin Sow'u vardı.

  

 
Toplam blog
: 77
: 603
Kayıt tarihi
: 28.12.12
 
 

Lisans, Serbest, Mesleki konular ve mevzuat değişiklikleri  ''İnsanın en büyüğü, en yüksek mevkid..