Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Feriştah'ın fantezileri yazılarına dur diyelim

Feriştah'ın fantezileri yazılarına dur diyelim
 

Milliyet blogda, bu aralar ilginç bir süreç hakim. Farkında mısınız? En çok okunma kaygısı, anladık. İlginç resimler blog resmi olarak seçiliyor. Konuyla azıcık alakalı konular yazılıyor. Bunlar böylesi değil, bunlar açıkça erotik, belden aşağı, düşündüren yazılar.

Bazen benim de, sadece meraktan ve ne yazabilirki diye girdiğim oldu. Gerçekten birkaç kere. Ama zaten onlar, başlıkları ile de çığırtkanlık yapmaktalar. Yaz döneminden önce sayıları daha azolmasına rağmen, sadece TIKlanmak amacıyla hazırlanan bloglar arttı. Üstelik böyle yazıları yazanlar da bayanlar...

Erkekler de yapıyor. Ama , böyle, erkek eğlenceliği yazılara rastlamadım. Onlarda zaten yorum yok. Ama TIK sayısı onda da fazla.Bu bir kaç bayan blogerin yazdıkları ve bırakılan erkek yorumları beni son derece rahatsız etti.

En son okuduğum yazılardan birisi kadın uzuvlarını ve his derecelerini tarif etmekteydi. Üçte bir içerde, sağdan sola dönün gibi tarifler vardı. Nerdeyim, ne okuyorum oldum. Merak eden bulup okusun. Bayan bir bloger hazırlamış. Erkekler eğlenmiş yorum bırakmış, bayan bloger da tesekkur edip yayınlamış.

Google'dan arayana, zaten bunlarla ilgili bir sürü sayfa açılır. Burayı ucuz gazetlerin eklerindekikomşu gülseren teyze sayfalarına benzetmenin ne anlamı var? Biraz daha seviyeli olalım. Bilimsel ise yazın kardeşim ama ''Feriştah'ın fentezileri'' yazıları azalmaz ise ben yazmaktan vazgeçmek istiyorum.

Saygılarımla.
Ayşe.

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..