Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Fethiye Ölüdeniz'de deprem

Fethiye Ölüdeniz'de deprem
 

ÖLÜDENİZ


Akdeniz'de deprem!
Muğla'da deprem meydana geldi.

Merkez üssü ölüdeniz açıkları olan 6 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Deprem geniş bir alanda hissedilirken halk panik yaşadı.

Saat 15.44'te, 19,6 kilometre derinlikte meydana gelen depremin ardından telefonların kilitlenmiş durumda olduğu belirtildi. Plajda ve havuzda bulunan vatandaşların ise depremin ardından plajları boşalttığı bildirildi.

Fethiye’ye yazlığıma gittim. İzmir’e gitmek zorunda kaldık. Yakınlarım arayıp geçmiş olsun dileklerini ilettiler. Şaşırdım, Fethiye’de 6 büyüklüğünde deprem olduğunu TRT KANALLARINDA Haberlerde verdiğini söylediler. Hemen komşularımı aradım ama maalesef telefonlar kilitletmişti. Çok merak ettim. Yarım saat sonra bitişik komşum aradı Ölüdenizde Baba Dağından dumanlar çıktığını, orada bir dağın bir kısmının çöktüğünü belirtti. Evdeki eşyaların bir kısmı devrilmiş, porselenler kırılmış. Bitişik komşumda bu hasar olduğuna göre benim evimde de muhakkak aynı durum olmuştur. Allahıma şükrettim. Çok şükür can kaybı olmamış. Ufak çaplı yaralanmalar, hasarlar oluşmuş. Sonra bazı TV kanallarını izledim, bu depremin 7 lik bir depremi tetikleyebileceğini belirttiler. Bodrum, Söke, Antalya, Marmaris’ten akınlarım arayıp şok şiddetli sarsıldıklarını belirttiler.

Hepimize geçmiş olsun. Depremin şiddetlisini, 1999'da Gölcük Depremini, İstanbul’da yaşadım. O depremde Gölcük’te ailemden 6 kişi kaybettik. Tanrım o günleri bir daha yaşatmasın.

Depremsiz sağlıklı günlere.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..