Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '11

 
Kategori
Siyaset
 

Flaş... Flaş... Flaş... Başbakan bilmiyormuş

Flaş... Flaş... Flaş... Başbakan bilmiyormuş
 

Hopa'dan yakınmalar


Seçimlere kadar birşey yazmama kararımı Başbakanın Hopa mitingide yaşadıkları ve sonrasında yaptığı konuşması bozdurttu. 

Hopa mitingi olaylı geçmiş malum. Başbakan bir hayli öfkelenmiş. Durumu miting meydanında toplanan vatandaşa izah ediyor. İzah ediyor etmesine de yaptığı konuşma çok ilginç. Diyor ki sayın Başbakan; 

''Ben eşkiyanın Hopa'ya indiğini bilmiyordum.'' 

Düşününüz bir ülkenin başbakanı ülkesinde olup bitenlerden haberdar olmadığını bu ve buna benzer cümlelerle ilan etti. 

Sayın Başbakanımız. Elininiz altında devletin her türlü gücü varken , ordusundan , istihbaratına, teşkilatınızdan, polis teşkilatına kadar sizin parmağınızı şıklatmanızı bekleyen güçler mevcutken kalkıp ben EŞKİYANIN HOPA'YA İNDİĞİNİ BİLMİYORDUM diye şikayette bulunmanızı doğrusu pek anlayamadık. 

Bilmemek sizi mazeretiniz olamaz. Bileceksiniz Sayın Başbakan... Bilmek bizim işimiz değil, ama sizin asli göreviniz. 

 
Toplam blog
: 81
: 646
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

1948 doğumluyum. Emekli öğretmenim. Halen bir rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum...