Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '12

 
Kategori
Borsa
 

Forex robotu!

Forex robotu!
 

forex robotu


Forex piyasası hakkında çok bilgili olduğumu söylemem yanlış olur. Ancak forumlarda,sitelerde,bloglarda incelediğim zaman, kimi forex ile işlem yapmanın avantajlı olduğunu yazmış kimi ise dezavantaj olduğunu yazmış.

Birisinin yazmış olduğu bilgi dikkatimi çekti. Forex piyasasında işlem yapan forex uzmanları, kendilerinin çıkarları doğrultusunda kullanıcısına elinde bulundurduğu hisse senedini satmasını söylüyor. Halbuki satılan hisse senedi daha sonradan yükselişe geçiyor. Tabi ne kadar doğrudur bilemiyorum.

Sonuçta forex ile çalışanların kimi memnun kimi değil. Bu sabah arkadaşımın kuzeni ile tanıştım. Borsa ile çok ilgiliymiş. Bana forex robotu diye bir şeyden bahsetti. Anlattığına göre forex robotu her şeyi otomatik olarak yapıyor. Yatırımlarda bir avantaj gördüğü anda satın alıyor. Bu sayede iyi para kazanıyorum dedi.

Bu konuda tecrübesiz olduğum için eğer forex robotunu kullanan varsa veya bir bilgiye sahip olan varsa yorumunu bekliyorum.

 
Toplam blog
: 77
: 1884
Kayıt tarihi
: 23.01.12
 
 

Kendimi anlatmayı pek sevmem. Çünkü insanın kendinden bahsetmesi siyasetçi olmak ya da siyaset ko..