Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '08

 
Kategori
Güncel
 

Forma Rengi

Forma Rengi
 

www.hafif.org


Sayın dostlarım Ben 6 Haziranda 75 yaşıma bastım. Avrupa kupası maçlarında gördüklerim beni çok üzdüğü gibi eminim ki sizleri de benim kadar üzüyordur. TÜRK MİLLİ TAKIMI’nın yeni formasının renkleri sizlerin de gözünden kaçmamıştır. Asırlar boyu Türklerin rengi kırmızı-beyazdır. Bu renk şanlı, şerefli, onurlu, gururlu TÜRK milletinin aynı zamanda bayrağının ve sancağının rengidir. Hepimiz bu renklerden onur duyarız. Bayrağımızdaki bu renkler bir savaş sonrası Türk şehitlerinin gölleşen kırmızı kanları üzerine yansıyan AY ve YILDIZ dan oluşmuştur.

Bir millet Bayrağı ile gurur duyar, onunla dünya devletleri içinde temsil edilir. Onunla bir devlet olduğunu kanıtlar dünyaya. Bayrağı olmayan millet olmaz, olamaz. Savaşta bile şehit olan Mehmetçiğin elinden bayrağı yere düşmeden arkadaşları derhal kaparlar. Bayrak onun uğruna şehit düşen Mehmetçikten de üstündür. Şayet bir millet ikide bir bayrağının rengi ile oynuyorsa o şehitlerin kanları bir gün o oynayanları da boğacaktır bundan emin olunuz.

Eminim pek çoğunuz Avrupa kupası maçlarını televizyonlardan izliyorsunuzdur. Sizlerden ricam senelerdir bayraklarının rengini formalarına uygulayan bu takımlardan hangisinin rengi bugüne kadar değişti. Şayet biliyorsanız lütfen bana da iletiniz.

Kimler bunu teklif etti de hangi yetkililer buna kabul dedi bir türlü anlamıyorum, anlıyorum diyen varsa lütfen bana da söylesin. Bankalarımızı, limanlarımızı, fabrikalarımızı,

arazilerimizi, tarlalarımızı, sattılar. Şimdi satacak bir şey kalmadı da bayrağımızı da yavaş, yavaş satacaklar mı yoksa? Maçlarda artık takımımızı desteklemek için KIRMIZI – BEYAZ diye haykıramayacağız herhalde. EY BÜYÜK ALLAHIM bana o günleri gösterme yalvarırım.

Vatanını, Bayrağını, Milletini seven herkese saygılarımla.

ŞEREF AMCA

 
Toplam blog
: 9
: 415
Kayıt tarihi
: 27.11.07
 
 

1934'de Eskişehir'de dünyaya geldim. 2 yaşında iken babamın Ankara'ya yerleşmesi üzerine o yıldan so..