Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '14

 
Kategori
TV Programları
 

FOX'a bir şok daha! | 'Benim Hala Umudum Var' final yapıyor!

FOX'a bir şok daha! | 'Benim Hala Umudum Var' final yapıyor!
 

Sürpriz bir haber geldi..

Yaz aylarında Star ekranlarında başlayan ve başarılı sonuçlarıyla kış sezonununda da devam eden Benim Hala Umudum Var dizisi yakın zamanda FOX’a transfer olmuştu..

Perşembe 20.00'de yayınlanan dizi istenilen reytingleri alamayınca salı 22.30'a alınmıştı.. Bu hafta ise 30.bölümü 21.45'te yayınlanmıştı..

Ancak reytinglerde bir türlü ilk 20'ye giremeyen diziyle ilgili sürpriz bir şekilde final kararı alındı..

30.bölümüyle TOTALde 26. ABde 22.olan dizi 33.bölümüyle 25 Şubat Salı gecesi ekranlara veda edecek..

Keşke Star’da kalsaydı ; en azından oradaki izlenmesiyle sezon sonunu rahatlıkla görebilirdi..

Yazık oldu..

 

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..