Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '10

 
Kategori
Siyaset
 

Füzenin altında kalmayız!

Füzenin altında kalmayız!
 

Füze kalkanı anlaşması hükümeti zora sokacak gibi.

Dün gece Ülke Tv’de bunu gözlemledim. Programa katılan IHH başkan yardımcısı hükümetin hiç de hoşuna gitmeyecek şeyler söyledi.

“İsrail’e koruma kalkanı sağlandı bu anlaşmayla!” Dedi.

Ben de bu yönde düşünüyordum.

Ama bunun karşılığını da beklemiyorum değil!

Seçimlere yakın bir zamanda!

Mesela “Mavi Marmara” olayı!

Çıkar İsrail hükümeti özür diler! Tazminat ödemeyi de kabul eder!

Gitti dört yıl daha!

Füzenin altında kalmayız korkmayın!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..