Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '18

 
Kategori
Şiir
 

Fuzulen (Vefasına Turp Sıktığım)

Fuzulen  (Vefasına Turp Sıktığım)
 

 
Bir zamanlar 
gökyüzünün aylak, başıboş yıldızlarına 
benzemek istediğimi sana söylemiştim 
hani ya mecazında!
 
Sonra 
bana bir çift yıldız göstermiştin, biz diyerek!
 
Hangi dileği diledin de
başıboş onca yıldızdan 
cismen, en kayganı oldun?
 
Pek tabi, usulsüzce, fuzulen!
 
Kalbim sancılanıyor mu ne?
Ne ara gittin be, ahhh
vefasına turp sıktığım diyesim geldi!
 
Hemde bu kadar kısa zamanda 
ve de ışık hızının haz duyulmaz  halinde!
 
Şimdi
gel, gör halimi diyeceğimi mi sandın yoksa?
 
Yok daha neler, bence o kadar da  uzun boylu değil mişsin! 
 
Unutulduysam, unutacağım elbet
fuzuli saymışsan beni , bir kez ömrüne değer 
önsözüm olmaya hakkın da yok 
kalbimin eser, his hitabında!
 
Bu saatten sonra 
başıma taç olacağını da kim söylemiş
sol yanım, yerli yerinde kanıksar mı sandın 
sen 
tarafımdan, kayda geçmeyen, başıboş yıldızını?
 
Nedense değer elden kaybolduğunda
aranıp sorulur derler ya
ben, artık o kanıda  dahi hiç değilim!
 
Uzak dur, 
sadece ve sadece
arama derim, ne bir, ne de binbirinci kez, fuzulen!
 
kalbinin 
kalbim üzerinden sıyrılıp
sahasından, gitmesini asla tahayyül edemezken
ızdıraba gark edipte gittin
Bilesin
ölürümde yine bakmam yüzüne!
 
Bu denli güvenimi sağlayıp, sağ gösterip
sol evimden kroşeyi çaktın ya!
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..