Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Galatasaray Dergisinde çıkan haberim...

Galatasaray Dergisinde çıkan haberim...
 

Bir Fenerbahçeli olarak Galatasarayın Şubat sayısında ki dergisinde yazdığım “Amigo Şenol öldü” adlı Blog dan alıntı yapılarak haber yapılması bir Blog yazarı olarak beni mutlu etti. 27/11/2006 Tarihinde yazdığım bu yazıda Galatasarayın hiç bir idmanını dahi kaçırmayan rahmetli Şenol kardeşimizin vefatını ve nasıl bir Galatasaray hayranı olduğunu ve de o dönemde Arif’in almayı söz verdiği playstionı belli bir süre sonra almadığında yaptığı espiriyi, Galatasaray Dergisi Şubat 2007 sayısında 137. sayfada adımı ve Milliyet Blogu belirterek yayınlaması gerçekten çok güzel. İşte olay bu, eğer benim yazım bir basın yayın organında çıkıyorsa benim için kendimi mutlu olmak adına, yazı yazmak adına tatmin olmuş sayıyorum. Bu benim için paradan ve puldan daha önemlidir.

İçimdende "Keşke Fenerbahçe dergisinede yazım çıkmış olsaydı" diye geçirmedim desem yalan söylemiş olurum.

Yine Silivri'den Alptekin arkadaşımız Fulya'nın yazısının isim belirtilmeden internette dolaştığını ona yazdığı mesajdan öğrendim. Bu da Fulya adına güzel bir olay.. Ama tabi isim belirtilse daha iyi olur. Değil mi?

Tabi ayrıca benim bu haberimin Galatasaray Dergisinde çıktığını bana bildiren, Arçelik’te çalışan eski mesai arkadaşım sevgili Efe Bilen'e de burdan teşekkür etmek isterim. Kendisi sıkı bir Galatasaraylı olup, centilmen bir taraftarıdır. Gerçi Denizli maçındaki beraberlik, Beşiktaş’ın Trabzon mağlubiyetleri onu üzmüş olsada o bu badireleri atlatacak güçtedir. Fenerbahçede Uefa kupasında Az Alkmar maçını 2-0 dan 2-2 yaparak elenmedi mi? Zaten bu bir kaç sezondur takımlarımızda gözle görülen düşüş haliyle Milli Takımımızı da etkilemektedir.

Neticede yazılarımızın herhangi bir şekil de okunması, yorum yapılması, eleştirilip, övülmesi, alıntı yapılarak basında çıkması beni mutlu etti...

 
Toplam blog
: 319
: 6405
Kayıt tarihi
: 14.06.06
 
 

25.08.1963 İstanbul doğumluyum. A.Ö.F İşletme mezunuyum. 8 sene profesyonel kalecilik yaptım. (Ey..