Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '08

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray'ın ruhu..!

Galatasaray'ın  ruhu..!
 

Son haftalarını Teknik Direktörsüz geçiren Galatasaray bir adım sonra Şampiyonluğu yakalayacak..!
Sezonun başlarında manzara hiç de böyle değildi oysa..
Fenerbahçe, dünya liglerinde top koşturmuş pahalı futbolcularıyla ligin tek "efendisi" gibi görülüyordu..
Galatasaray ise, hem yönetim anlamında ve hem de ekonomik anlamda sorunlar yaşıyordu..
Gelinen bu noktayı iyi tahlil etmek, hem toplumumuz hem de futbolumuz adına faydalı sonuçlara götürebilir bizi..
Para kıtken, Teknik Direktör yokken bu başarı nasıl elde edildi..?
Benim kanaatim ve iddiam şu: Bu başarının gerisinde Hakan Şükür var..
Hakan'ın futbolundan bahsetmiyorum sadece..Takım üzerindeki toparlayıcı, motive edici "ağabey" etkisinden sözediyorum asıl..
Bugünki 5-3 lük Sivas galibiyetinden sonra, üç gol atarak günü-ve yılı-kurtaran Arda, bir televizyon kanalına maç sonrası yaptığı açıklamada şunu söyledi: "Bir ara kenara geldiğim de Hakan Abi, çok kenarlardasın içeriye oyna diye uyardı, ondan sonra da gollleri atmaya başladım.."
Hakan oynadığı son çeyrekte kendisi de bir gol attı..Ama zaten Galatasaray maçı almıştı.
Yani demem o ki, aklı başında, ahlaklı ve dürüst bir adamın bir takıma yapabileceği çok önemli katkılar vardır.
Galatasaray "ruh" uyla şampiyon oluyor..
Ve bu "ruh" un ardında Hakan Şükür var..!
Hakan'ın "Kutlu Doğum" üzerine yaptığı açıklamalarından dolayı ona veryansın edenler, bir de bunu düşünsünler..
Düşünsünler de, eğer bir Galatasaray-ve Türk futbolu-düşmanı değillerse Hakar Şükür'e salvolar atmak yerine, samimi teşekkürlerini sunsunlar..
Maneviyatı olmayan'ın "ruhu" da olmaz çünkü..!

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..