Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '09

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray Şampiyon Olacak

Galatasaray Şampiyon Olacak
 

İçimiz yanıyor...


Kim dedi bu lafı?
Sen-ben-o-biz-siz-onlar; yani Galatasaray'a gönül verenler.
Bundan doğal bir şey olabilir mi?
Olamaz...
Gönül verenlerin en doğal hakkıdır bunu söylemek.

Peki bundan haftalar önce takımda çatlaklar başgösterdiğinde,
yani düşmeye namzet bir Kocaeli takımından,
hem de Ali Sami Yen'de 5 (yazıyla beş) gol yendiğinde,
ne demişti atalarımız?

Kalan bütün maçları kazanırız, ŞAMPİYON oluruz...

Pardon atalarımızın dediği o değildi.

Bazen akıl sürçmesi oluyor işte tıpkı dil sürçmesi gibi.

Atalarımızın dediği başka bir şeydi.

Büyük lokma ye ama büyük konuşma...

***

Kalan bütün maçları kazanmasak da oluyordu.
Ama aklı başında oynayabilseydik, kazanmamız gereken maçı kazansaydık.
Misal düşmesi kesinleşen Hacettepe'ye bari yenilmeseydik.
O zaman kesin şampiyonduk!?!.
Mesela yani...

***

Sabri'den hala umudu olan Galasaraylılara sesleniyorum!
Evinizde boş mevki varsa lütfen alın-gidin.
Eminim daha faydalı olur.
Dağlara-taşlara top atacağına çiçek filan besler ne bileyim, çimlerle ilgilenir...

***

Bir takımın ayarları ile ancak bu kadar oynanabilirmiş.
Skibbe'nin gidişiyle birlikte Galatasaray da bitmiş.
Şimdi geri dönüp bakınca daha iyi anlıyor insan..
Ümit bağladıkların da takımı dinamitleyince...
Gelen gideni aratıyormuş işte, atalarımız yine doğru demiş...

***


Kendimin DipNotu: hiç bu kadar sakin bir maç yazısı yazmamıştım. Alkol de almadım ha. Şevk kırılması diyorlar buna. Eh buna da şükür. Kafayı kırmaktansa :)

Murat HACIOĞLU

http://www.murathacioglu.com/

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..