Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '09

 
Kategori
Müzik
 

Hadise Menajer kurbanı(mı?), "Düm tek tek" reji kurbanı(mı?)

Hadise Menajer kurbanı(mı?), "Düm tek tek" reji kurbanı(mı?)
 

www.milliyet.com.tr 'den öğrendiğimize göre Hadise, İstanbul’a döner dönmez üç yıldır birlikte çalıştığı menajeri Süheyl Atay ile yollarını ayırmış. Haydi bakalım sen yoluna ben yoluna demişler anlayacağınız.

Moskova’da düzenlenen 54. Eurovision Şarkı Yarışması’nda 4. olan Hadise’yi sen-ben-bizimoğlan yerden yere vurmuş, kıyasıya eleştirmiş; ancak bir yandan da gönlümüzün onda olduğunu, içten içe iyi bir derece almasını istediğimizi ve bu nedenle eleştirdiğimizi belirtmiştik.

Şimdi öğrendiğimiz habere göre Hadise’nin bize göre başarısızlığında (4.olmasını başarı sayanlara da sözümüz yok) galiba “menajer hadisesi” etkin rol oynamış.

Zira menajer Süheyl Atay, yaptığı yazılı açıklamada, “Üç yılı aşkın bir süredir büyük bir sevgi, emek ve özveri ile yanında olduğum sevgili Hadise’ye bundan sonraki kariyerinde başarılar diliyorum” demiş.

Anlaşılan işin içinde bir kırgınlık, bir anlaşmazlık var. Yoksa cümle “başarılar diliyorum” şeklinde bitmezdi. Klasiktir, yolları ayıran her ünlü lafı böyle bitirir. Üstelik hemen yarışmanda sonra bunun olması oldukça manidar.

Kaldı ki Atay devam eden açıklamasında kendisini eleştiren bazı köşe yazarlarının taleplerini yerine getirmediği için Hadise’nin yönetim zafiyetiyle ilgili köşelerinde yorum yaptıklarını da iddia ederek, “Başından beri büyük bir fedakârlıkla ülkesini temsile soyunan gencecik bir sanatçıyı ve ekibini temsilen bu çirkinliğe karşı durup sorumluluğu tamamen üzerime alarak çekiliyorum” demiş.

Yani arkadaşlar sen-ben-bizimoğlan da aynı çirkinliğe bulaşmış durumdayız…
Demek ki eleştirmek çirkinlikmiş…
Ha sanmayın ki kendimi mühim şahsiyet gömleği giyinmiş ve köşe başını tutmuş zat taifesine sokuyorum, asla.
Köşe yazarı değiliz ama biz de eleştirdik, neticede lafın ucu bize de dokunuyor.
Sen işini düzgün yaparsan kimse yıkıcı eleştiride bulunmaz arkadaş.
Bizim yaptığımız da yapıcı eleştiridir.
Ses düzeni berbat deniliyor, Norveç’linin sesi nasıl o kadar net çıktı o zaman?
Neyse uzatmanın âlemi yok, olan olmuş ne de olsa…
Hadise’ye ve tabi eski menajerine başarılarının devamı dileyelim o zaman…

Adiyos…

http://magazin.milliyet.com.tr/Magazin/HaberDetay.aspx?aType=HaberDetay&KategoriID=23&ArticleID=1097073&Date=21.05.2009&b=Menajer%20Hadisesi

http://www.murathacioglu.com/

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..