Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Gam !...

Gam !...
 

İzmir'de Konak Saat Kulesinin Önünde


Sabahları suratım asılıyor,
Bir cellat infazımı gerçekleştiriyor sanki.
Sen miydin her Allahın günü,
Uğruna gözyaşı döktüğüm kadın ?
Sen misin benim yazgım ?
Sen misin her daim tekil yalnızlığım ?
 
***
 
Artık ne yapsan da ;
Utandıramazsın ki beni ,
Güvercine kurşun sıkanlar,
Utanıyorlar mı  hiç  ?
Ben neden utanıyorum o zaman ?
Terk edilmemden ;
Uğruna döktüğüm gözyaşlarından sahi ?      
 
***
 
Yeter ki düşlerim ;
Terk etmesin beni,
Kimsenin gözyaşı dökmediği,
Bir dünyada ağlarsam,
Gam yemem ki !.... ( İbrahim Ormancı )
 
Toplam blog
: 81
: 7360
Kayıt tarihi
: 24.04.15
 
 

Türkiye'nin kısa espri konusunda en çok üretken ve tanınmış mizah yazarlarından birisiyim. 30 yıl..