Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '09

 
Kategori
Siyaset
 

Gavur İzmir'in cevabı

Gavur İzmir'in cevabı
 

İzmir, güzel İzmir


Bir gün İzmir halkı da “Gavur İzmir” lafına cevap verecekti.

Ne Gavur İzmir’miş meğerse. Lap diye cevabı oturtuverdi 29 Mart 2009’da. “Bize Gavur İzmir dersin ha!”

Gavur İzmir hiç unutmaz senin söylediğini başbakan.

Birde İzmir’i istiyorum mu demiş? Ne yani. Gözünü İzmir’e dikmiş gibi.

İkamet ettiğim Konak ilçesini bizlerden alıp Karabağlar diye bir ilçe yaratan ve bizleri oraya bağlayan Tayip Erdoğan Bey’e en güzel cevap böyle verilebilirdi. Yüzde 34,6 oranına karşılık yüzde 44,3 oranıyla cevap verdi Karabağlar halkı.

Aynı şekilde Bayraklı’da öyle.

Seçime birkaç gün kala evime bir hanım geldi. Kapıyı açtım. Bana partisiyle ilgili tanıtıcı bildiriyi uzattı. Ben de “Gerek yok almama, zaten ben gözüm kapalı bu partiye vereceğiz ailecek ve demokrasiden yana hür irademizle oyumuzu kullanacağız” deyince karşımda ki güzel hanım memnuniyetle yanımdan ayrıldı.

Pazar günü dediğimizi yaparak oyumuzu kullandık.

Ben burada tüm İzmir halkına teşekkürlerimi iletiyorum.

Başbakan o iki kelimeyi kullanmayacaktı.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..