Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '14

 
Kategori
Güncel
 

Gazete okumak bile elem veriyor bu sıcakta.

Gazete okumak bile elem veriyor bu sıcakta.
 

Bugün son yılların en sıcak yaz gününü yaşıyormuşuz. Kavrulacağız diye anons ediyor hava durumu sipikerleri televizyonda.

Hakikaten çok sıcak, zira her zaman serin olan adamız, bahçemiz bile kavruluyor bugün. Gerçi klimaya ihtiyacımız olmuyor ama sıcağı hissediyoruz. Bu sicakta denize, güneşe gidelemiyeceğimiz için bahçede serin bir ağaç altı bulup sığındık hepimiz.

Son günlerde gerek Adamızda, gerek ülkemde oldukça gerilimli günler yaşıyoruz. Adamızda evlermizin arasına kurulan ve sağlığımızı tehdit eden baz istasyonları ile ilgili başvuracak merci bulamıyoruz. Ülkemde ise yaklaşan Cumhurbaşkanlığı seçiminin etkileri her an duyuluyor çevremizde.

Kafamız bütün bu sorunlarla dopdolu iken okumak için açtığım gazete içimdeki sıkıntıyı biraz daha arttırdı.

Gazatede birinci sayfada bir müddet önce feribottan denize düşen otomobilde anneanesi ile yaşamını kaybeden minik yavrunun davasının haberi vardı. Haberde ailenin şikayetlerinden vazgeçtikleri ama kamu davasının süreceği yazıyordu. Haberi okuyan çevremdeki kişiler ailenin bir maddi menfaat karşılığı şikayetlerinden vazgeçmiş olabileceğini savunurken ben bu vazgeçmede başka etkenlerin olduğunu savundum. Zira hiç bir maddi menfaat insanın evledının acısını ve kaybını karşılayamaz.

Bu haberin elemini geçiştirmek için başka haberlere gitti bakışlarım. Aynı sayfada bir alt haber pala ile bir kadına saldıran kişinin sadece para cezasına çarptırıldığıydı. Palanın silah olarak kabul edilmesine rağmen niye bununla bir kadına saldıran kişinin sadece para cezasına çarptırıldığı zihnimi meşgul ederken başka haberlere kaydı gözlerim. Hepsi birbirinden  kara, hepsi birbirinden elemli haberler.

Gazete okumanın da elem arttıran bir olay olduğunu kabul edip gazeteyi kapadım, katlayıp, kaldırdım.

Biraz mutlu bir olaya ihtiyacım olduğundan bahçedeki kuşları seyretmeye koyuldum. Sıcaktan bunalan ve bahçedeki tastan su içmeye gelen saksağanlar, birbirlerine  sevda şarkıları söyleyen kumrular, hatta her zamankinin aksine bugün sevimli görünen kargalar bana tüm elemlerimi unutturdu bir kaç dakika içinde.

Biraz sonra ben kuşları izlemeyi bırakacağım ve gene elemli dünyamıza döneceğim. Elemli ve sorunlu dünyamıza........ 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..