Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Gazeteci Cüneyt Önal serbest...

Gazeteci Cüneyt Önal serbest...
 

Malum, Cüneyt Önal 3 aydır Suriye'nin elindeydi. Çeşitli zamanlarda resimleri yayınlanıyor, kimi zaman da fotomontaj mı yoksa gerçek mi olduğunu anlayamadığımız silahlı resimleri... Ancak o kara ve kötü günler geride kaldı.  CİHAN Haber Ajansı'nın yayınladığı haberde şunlara yer veriliyor :

  Suriyeye giden CHP milletvekillerinin de aralarında bulunduğu heyetin, 3 aydır tutuklu bulunan Türk gazeteci Cüneyt Ünal'ı teslim aldığı bildirildi.

   Esed bu heyetle şu konuşmayı yapmış : "Ben bu gazetecileri CHP ve Türk halkı için iade ediyorum."  

 Şimdi gelelim işin yorum kısmına ; Bu adamın amacı ne ? Ne alaka CHP ? Akıllara niye CHP'nin isminin geçtiği gelmiyor değil hani. Sonuçta bahsi geçen adam Esed. Uzun bir zamandır halkını katleden biri. Siz ne düşünüyorsun bilmem ama bu işin içinde bir iş var gibi ya hadi hayırlısı...

 Cüneyt Önal serbest bırakıldı ama ya Filistin'li gazeteci. Onun hakkında hiçbir bilgi yok. Yahu yazık günah değil mi? Müslüman, müslümana bunu yapar mı ? Öyle tuhaf bir duruma düştük ki sonunda müslüman, müslümana düşman oldu hatta savaş aşamasına kadar geldi. Allah, daha beterinden saklasın ...

Buğrahan İnan

 
Toplam blog
: 16
: 886
Kayıt tarihi
: 29.10.12
 
 

Sadedir hayatım. Üniversite de bir bitse der dururum. Tıp zaman zaman zorlasa da en zevkli bölüm...