Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gazeteciliğe merhaba

Bir gazeteci adayı olarak gazeteciliğin tam ne olarak ne olduğunu, nasıl yapıldığını görmek, okuldaki teorik derslerden sonra sahaya çıkıp o heyecanı yaşamak bambaşkaydı.

İlk gazetecilik deneyimim staja gittiğim Van’da oldu. İlk haberim bir basın toplantısıydı. Muhabir, kameraman ve stajyer olarak ben tripot ve kamerayı alıp çıktık. Habere gitmeden önce çok heyecanlıydım. İlk defa sahaya çıkıp profesyonel insanlarla haber yapacaktım. Bu da beni heyecanlandırıyordu. Temmuz ayının sıcaklığına aldırış etmeden bana verilen kamerayı büyük bir heyecanla taşıyordum. Ve aynı zamanda muhabirlik deneyimini de o gün yaşamıştım.  Basın açıklaması sırasında açıklamayı yapan kişiye mikrofon tutmuştum.  Ama heyecandan mikrofon titriyordu. Bunu fark eden adam gülerek ‘’ Siz meslekte yenisiniz galiba’’ dedi.  Bu anı hiçbir zaman unutmayacağım, hep o tatlı heyecanla birlikte…

Bu atmosferi yaşamak bambaşka bir şey.  Tripot ve kamerayı alıp haber peşinden koşmak farklı bir duygu… Çok hareketli ve güzel bir meslek, elbette bu hareketlilik yoruyor insanı ama severek yapıldığı zaman bu yorgunluk bile insana mutluluk veriyor

 
Toplam blog
: 5
: 72
Kayıt tarihi
: 21.12.16
 
 

B.Ü Medya iletişim öğrencisiyim, şiir yazarım, seyahat etmekten ve bu seyahatler hakkında yazı ya..