Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Gece atılan temel: Mersin Yat Limanı'nın üstyapı temel atma töreni!...

Gece atılan temel: Mersin Yat Limanı'nın üstyapı temel atma töreni!...
 

Üst yapı temeli gece atıldı; ama biz gündüzden bir görüntü verelim...




Bir Bakan’ın gece, temel attığını hiç gördünüz mü?

Ben gördüm.

Gece temel atma töreni yapıldığını ben bilmiyorum; varsa cahilliğime verin!

*****

Birkaç gündür, pencereden bakınca, uyuyan Mersin Yat Limanı’nda inşaat havası veren bir çalışma görüyordum. Yat Limanı'na, uzun yıllardır, balıkçı teknelerine "barınma", araba sürmeyi öğrenenlere "pist", aşna fişnecilere "mekan" görevi gördüğü, asıl işlevinden uzaklaştığı için, “uyumak” sözcüğünü uygun görüyordum.

Yat Limanı’ndaki hareketliliği, gördüğüm bir bez afişten anladım:

Mersin Yat Limanı Temel Atma Töreni

Bez afişi okuyan, konudan habersiz biri, “temel atma” var sanacak. Oysa limanın temelini 1994‘te o zamanki Başbakan Tansu Çiller atmıştı.

Dendiğine göre, Mersin Yat Limanı’nın altyapısı 17 milyon dolara mal oldu.

Yat Limanı bitmiş, ihaleyi kazandığı söylenen firma bir türlü işe kılınmıyordu. Böyle olunca da, Yat Limanı, işlevi dışında “hizmet” veriyordu.

Demek ki, Yat Limanı canlanacaktı.

Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, Yat Limanı'nın üstyapı temelini atacak/tı.

*****

Pencereden baktım, balkona çıktım...

Saatlerdir, polisler, görevliler dolaşıyor alanda.

Arada sırada davul zurna sesleri geliyor...

Ama gelen giden yok.

Beşiktaş-Eskişehirspor maçı başladı; bıraktım dışarıya bakmayı; ama bir kulağımda dışarıda...

Beşiktaş- Eskişehirspor maçının 42. dakikasında İstiklal Marşı’nın çalması törenin başladığını gösteriyordu.

Yani 19.42’de tören başlıyor.

Açık pencereden sesler geliyor; Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım konuşuyor olmalı.

Maç seyretmek, daha keyifli!

Maçın 68. dakikası oynanırken Yat Limanı’nda havai fişek gösterisi başladı.

Görsel şölen 3-4 dakika sürdü!

Ardından arabaların gidişi, törenin bittiğini gösteriyordu.

Böylece Mersin Yat Limanı'ın üstyapı temeli atılmış oldu.

Gerisi gelir, diyelim.

Hayırlı olsun!..

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..