Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Gece kelebeğim

Gece kelebeğim
 

Bazı akşamlar gelirdin,
Karanlığın içinden duyduğum ayak seslerin,
Gözlerimin baktığı,
Baktıkça görecekmiş sandığım!
Uzansam, tutuverecektim!
Gece kelebeğim.

Bazen olur gelmezdin...
Gözlerimin baktığı kör noktalarda hayalin,
Yüreğimin köşesine sığınan hasretin,
Düşledikçe döneceksin sandığım!
Gelsen, sarıverecektim
Gece kelebeğim.

Bazı bazı uzaklardan geçerdin...
Yol bu belli olmaz, şaşar bana düşer bedenin,
Boynuma boynuma çalan ılık nefesin...
Dokundukça öleceksin sandığım!
Öpsen delirecektim
Gece kelebeğim.

 
Toplam blog
: 50
: 608
Kayıt tarihi
: 18.10.09
 
 

Yazmayı sevdiğim kadar, konuşmayı sevseydim...Yazmayı becerebildiğim kadar, konuşabilseydim...Yazdık..