Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Geçinip gidiyoruz

Toprak pamuk gibi yumuşak

Kimi zaman sıcak ve sert;

Kimi zaman buz gibi soğuk

Sevgi; aşk, toprak ve kadın...

Toprak kadın gibi;

Kadın toprak gibi!

Ne kadar çok seversen

Sert kayalar gibi ışıl ışıl Yaradan

Doğuruyor, doğuruyor

Sevgiler, aşklar, topraklar, denizler

Ve kadınlar!

Çatlasan da, patlasan da

Dön dolaş dünya bir karış,

Bir avuç çayır çimen,

Bir karış kuzucuk;

İşte bütün dünya!

Toprak kadın gibi;

Kadın toprak gibi!

Biz mi? Erkekler!

Pervaneler misali;

Geçinip gidiyoruz işte!

Ya, pervanelerden biri olan BEN?

Elimde Hayyam’ın

Toprağından şarap kasem,

Mevlana’nın aşkını yudumluyorum

Ve doğanın en güzeli kadınlar…

Bulutlar üstünde aşk

Ve benim olan kadınım!

Canım...

Geçinip gidiyorum işte,

Cancağızımla!

 

 

Kaynak: "Kırmızı Değirmen" Şiirler, Erkan Yukarıoğlu

 

 

 
Toplam blog
: 34
: 326
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

Bir kamu kurumu yönetim kademesinden emekliyim. Yazı dünyam gençliğimden bu yana sürer, bu kapsam..