Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Geçiyordum bir uğradım...!!

Geçiyordum bir uğradım...!!
 

Bir trene binip, eski, ıssız bir istasyonda inmek istiyorum, hiç bilmediğimi bir kasabanın istasyonunda…

Sonra kasabanın sokaklarında dolaşmak… İnsanlar yadırgar belki, hiç önemli değil…

Benim de hayatta yadırgadığım o kadar çok şey var ki…!!!

Sonra dolaştığım o sokaklarda fotoğraflar çekmek istiyorum. Tanımadığım insanların fotoğraflarını.

Nedenini bilmeden, nedensiz bakışları yakalamak, hapsetmek objektiflere…

Çocuklarla şakalaşmak, oyunlarına katılmak, çiklet vermek onlara…

Tül perdelerin ardından bakan esrarengiz, meraklı yüzlere selam vermek, tebessüm etmek…

Ciğerlerime tanımadığım bu yerin havasını çekmek çekmek…

Sonra kaybolmak ıssız, çamurlu, birbirine benzer sokaklarda… Aradığın bir yer olmayınca kaybolmak denirse ona…

Sonra bir kahvehanede oturmak, kendime, hatta tanımadığım herkese çay ısmarlamak… Çay bayatmış, olsun… Sonra oradaki insanlarla konuşmak, dertleşmek sanki yıllardır orada yaşıyormuş gibi…

Anlatma sıra bana gelince peki…!!?? Ne anlatırım ki…!!! ?? Evet evet, geçiyordum bir uğradım…

 
Toplam blog
: 6
: 734
Kayıt tarihi
: 12.02.07
 
 

Özel bir şirkette insan kaynakları bölümünde çalışıyorum. Yazmayı seviyorum, yazdıklarımı sevdikleri..