Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '12

 
Kategori
Anılar
 

Geçmişten esintiler (1)

Gazi Eğitim Fakültesi kantini, yani bizim kantin sigara dumanıyla ısınıyor.

(Öğretmen Okulunun ayakyolları da sigara dumanıyla ısınırdı ya.)

Sanki diğerleri farklı mı?

Ankara Eğitim Bilimleri kantini de öyle, Hacettepe (Beytepe Yerleşkesi) Eğitimde.

Eğer, petek, boru gibi gerekli kalorifer tesisatı döşenebilirse, okulların derslik ve diğer bölümleri de sigara dumanıyla ısıtılabilir.

Böylece, Beytepe Yerleşkesi "Soğuktepe" olmaktan, öğrenciler de derslerde üşümekten kutarılabilir.
 

Ankara, 1985 

 
Toplam blog
: 425
: 3089
Kayıt tarihi
: 06.12.06
 
 

Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi..