Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Geçmiyor!

Geçmiyor!
 

‘’Geçer geçer daha öncekiler gibi bu da geçer, neler neler geçmedi ki ‘’ der bir şarkının sözleri..

Soruyorum şimdi,

Bu seferki neden geçmiyor peki?.Bilen biri varsa söyleyebilir mi bana?

Nasıl da takılı kalmış yüreğime bu kadar, yada farkında olmadan ben takmışım onu, hayatımın merkezine yerleştirip odak noktası yapmışım, sanki üzerime tapulu malımmış gibi benimsemişim. Ne atabilmişim ne satabilmişim.Nede o kaçıp gitmiş benden.

Kancalarla tutturmuşum, hem de dört değil on dört kollu sivri kancalarla. Üstelik bu kancalar her bir ucunu sıkı sıkıya batırmış vaziyette yüreğime. An geliyor söküp atmak istiyorum, yüreğimi özgürlüğüne kavuşturmak istiyorum, yerlerinden çıkartmak istiyorum olmuyor. Acı veriyor. En ufak bir kıpırdanışında acıtıyor içimi. Kanıyor bunu hissediyorum.

Ben kedi gibi tırsıp geri çekildikçe o yerini daha da sağlamlaştırmış. Perçinlemiş. Çöreklenmiş yüreğime hem de tam orta yerine.

Sonra bir bakmışız,

Ne o, sivri uçlu kancalar yerine gül olup, bana sunabilmiş, yada beni sevebilmiş, ne de ben ondan vazgeçebilmişim.

Kalp kırık, dil suskun, gönül dinlemede öylece sessiz sedasız beklemelerle daralan ömrümüzün oyunlarını oynamaktayız.

Geçmiyor anlayacağınız şarkıda söylendiği gibi, neler nelerin geçtiği gibi.Çaresizlere umut adına söylenecek bir teselli sözünden öteye geçemiyor ne yazık ki gerçekliği bu sözlerin.

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..