Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Dünya şişe dipli mi?

Dünya şişe dipli mi?
 

Bira şişesi ile konuşan bir adam gördük bu akşam..

Adam, el kol hareketleri ile hararetli bir şeklide anlatıyor.

Bira şişesi sabırla bakıyor adama, hiç konuşmuyor.

***

Yalnızlık mı bunun adı?

Çaresizlik mi?

Kimsesizlik mi?


***

“Adam segmanı sıyırmış” diye teşhisi patlatıyoruz hemen.

Her şeyi biliyoruz ya biz

Ya adam bizim bilmediğimiz bir şeyi biliyorsa!

Ya şişe gerçekten adamı anlıyorsa!

***

Geleceğe hazırlık yapmak, en güzelinden bir şişe seçip saklamak lazım.

İlle de bir şişeye derdimi anlatacaksam.

Ben güllü dallı bir şarap şişesi seçerim.

***

Yanına gitsem “hayırdır be amca” desem.

Bana uzun uzun baksa

Sonra “otur” dese

Ben de otursam, karşılıklı birer sigara yaksak

Kulağıma eğilse, dünyanın en büyük sırrını verir gibi mırıldansa;

“Derdimi daha önce insanlara da anlatmıştım” dese

Ben ne cevap vereceğim?

***

Şimdi;

Biz bu adama gülelim mi?

Şişe kadar olamayan insanlara sövelim mi?


Foto:http://www.sokol.com.tr

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..