Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '07

 
Kategori
Güncel
 

Gel de yazma şimdi

Gel de yazma şimdi
 

Her isteyen işine geldiği gibi yazıp çiziyor.

Ben de kalkıp iki satır yazsam 10 pare top atışıyla selamlanıyorum.

Şimdi bu bana reva mıdır? Yazmayayım eleştirmeyeyim diyorum.

Fakat eloğlu dinlemiyor ki.

Önceki gün felaket tellalı diye bir yazı yazmıştım. Aman sen misin o yazıyı yazan.

Gelenin gidenin haddi hesabı yok.

Gelene hoş geldin, gidene güle güle de bu kadarına da pes doğrusu.

Bazılarını bir yandık bittik kül olduk sendromu sarmış ki sormayın.

Sıtmaya tutulmuş hasta gibiler.

Anlamıyorum, anlayamıyorum.

Anlamakta da zorluk çekiyorum.

Önce çuvalın altını kesiyorlar.

Sonra da altı delik çuvalı doldurmaya çalışıyorlar.

Gören de bir iş yaptı sanıyor bunları.

Yapmayın etmeyin desem kim dinler.

Günlerdir gitti gidiyor edebiyatı yaptılar.

Hala yapıyorlar.

Bu çığırtkanlık bu gitti gidiyor feryatları Cumhuriyetimize yapılan bir haksızlıktır.

Onu zayıf görenlerin bakış açısıdır.

Ne gidiyormuş, kim götürüyormuş?

Var mı öyle yağma.

Bu kadar zayıf bu kadar basit mi bu iş?

Siz ne yaptığınızı ne söylediğinizi biliyor musunuz?

Aklınızı başınıza devşirin.

Kendinize gelin ayılın.

Seçimler biteli bir buçuk ay oldu.

Her şey yerli yerinde devam ediyor.

Seçimleri hezimet olarak değil, bayrak yarışı olarak görün.

İkide bir de Yüce Atamızın İlke ve İnkılâplarını öne sürerek kendi emellerinize cevap aramayın.

Bu ülkede bu büyük değerler uğruna az mı can verdik.

Onlar bize Atamızın emanetleridir.

Bugüne kadar koruduğumuz gibi bundan sonrada koruruz.

Bu yüce Millete ait emanetleri hiç kimsenin tekeli altına almaya hakkı yoktur.

Böyle bir şeye müsaade edilemez.

Artık ucuz hesapların peşinde koşmayı bırakıp da, ülkemizin geleceği için neler yapabiliriz ona bakalım.

Sürekli felaket tellallığı yapmak insanın kendisiyle barışık olmadığını gösterir.

Bu ülkenin aydın insanı tek sermayesi karışıklık yaratmak olanların oyununa gelmeyecektir. Bunda kuşkum yoktur.

Bunlar bu büyük değerleri savunurken, zayıf gösterdiklerinin ve zayıflattıklarının farkında olmalıdırlar.

Bu ülkede 70 milyon insan idarecisiyle, idare edileniyle bunun için vardır.

Var olmaya da devam edecektir.

Hiç kimse hiçbir şekilde suyu bulandırmaya kalkışmamalıdır.
Yeter gari.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..