Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Geleceğim

Geleceğim
 

Kimi insanlar vardır… Anlatamaz içindekileri.Kimileri vardır, bitmez söyleyecekelri...


Nasıl anlarsan anla söylediklerimi,

Çünkü pek fayda etmeyecek, ben giderken kedi gibi bakmaların…

Bu kez, yaralayamayacaksın!

İstedin, gittim!

Ama sen istedin diye değil!

Ben istemedim diye! Seni…

Sana söylemiştim!

''Geleceğim''

Ama gittim!

Nasıl istersen, anla şimdi…

Ferdi FİLİZ

Kimi insanlar vardır… Anlatamaz içindekileri. Kimileri vardır yalan söyler, kimilerinin de içine sığmaz anlatacakları… Hani kabına sığmayanlar… Kimileri de vardır… En tatlı düşünde ağzına bal sürerler, o tatla uyanırsın uykudan, ama bulamazsın karşında…

Uzun yıllar var önümüzde. Geleceğim gelecek, ben göreceğim! Ya senin için geleceğim, ya da seni bana o getirecek, gelecek! Şimdi gittim! Bilmeyeceksin ama gittiğimi… Âşıklar bilmez yokluğu… Bilmeyeceksin ama öğreneceksin, çünkü gelecek, sana da yokluğu getirecek! Herkesin bir gayesi vardır hayatta. Kitaplara sığmayan bir öyküsü… Yapmak istedikleri, yapacakları ve yaptıkları… Ne isterse, onu yapar insan… Kimileri gerçekten ister, kimileri istermiş gibi yapar… Ulaşırsa istenilene, gerçekten istemiştir… Herkes nasıl değilse herkes gibi, Sen de değildin aslında onlar gibi… Anlayamadın! Ama hatırla… “Dilin söylese de ellerin bırakmazken ellerimi, kısık ses tonuyla ‘elveda’ dediğimi duyacaksın! Ben gideceğim, sen biteceksin!” dedim. Belki buna da inanmadın! İşte gittim ve bittin! Eserini görmekten mutluysan şimdi, arkana bakmaktan da korkmayacaksın! Eminsen adımlarında, atacaksın… Yeri gelecek, defol git diyeceksin. Aşkından gebersen de ‘hayır’ demesini öğreneceksin! Çünkü gün gelecek, sana geleceğini getirecek!

Nasıl anlarsan anla söylediklerimi şimdi… Ne önemi var ki yazdıklarımın… Sen istedin ve bittin! Gittim! Yaşıyorsun işte… Eğer buna yaşamak denirse...

 
Toplam blog
: 12
: 515
Kayıt tarihi
: 22.01.09
 
 

Karşıyaka İzmir 1986 doğumluyum! Lise ve Üniversitede aldığım Radyo tv yayımcılığı eğitiminin ard..