Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gelecekteki sevgilime blog!

Gelecekteki sevgilime blog!
 

böyleleri de var tabi


Gelecekteki Sevgili Sevgilim,

Öncelikle sarışın olmanı umut ederek yazıma başlıyorum. Canım benim... Umarım kumral ya da esmer olmazsın çok ayıp olacak yoksa. Her erkek kadar bende de sarışın sempatizanlığı vardır. Ülkede orijinal sarışın nüfusu az olduğundan ve kumral-esmerlerde aradığını bulamayan biz erkekler (doğal olarak), dünya her yanında olduğu gibi nadir olana değer veririz. Her zaman görüp de “ah ne sevimli birisin” dediğim bir kızla birlikte olmayı o kadar çok isterim kiii şu yaşıma kadar kaç kızla birlikte oldum ama ııı ııh hiç denk gelmedim. 

Benim istediğim beğendiğim bir üçleme vardır;

Kıvırcık saçlı , sevimli, gülünce gözleri kaybolan bir kız. Çok değil ki sadece 3 madde nasıl olmaz anlamış değilim!

Gelelim ideal kız modellerine;

Bu dünya da küfür eden kızlardan sonra en berbat kız tipi de çakma sarışınlardır. İkisi de hiç etik değildir! Birisinde terbiyesiz kızın iticiliğini, diğerinde erkeğin duygularıyla nasıl oynanır onu görüyoruz.  Çakma sarışınların en berbat yanı dip boyasını aksatması. Saftorik madem çakmasın git boyat zamanında ben de seni rezil etmeyeyim burada. Ayıp işte yakışmıyor. Gelelim küfre… Aşkım sen küfür etme olur mu bebeğim? Hiçbir kıza yakıştıramıyorum erkek ağzını. Erkek hayvanlaşır yapar sen neden buna özeniyorsun ki?  Yapmayın lütfen.

Mizah anlayışı güzel olan kızlara hep bir sempati duymuşumdur. Beni güldüren kız da azdır. Bir şey söyler ayıp olmasın diye gülersin o farklı… Kızlar mizah dergisi okuyan erkeğe iyi gözle bakmazlar, en azından benim gözlemlediğim kadarıyla. Bunu anlamak zordur. Al biraz sen oku geliştir kendini. Zaten kaç tane bayan komedyen var şu ülkede. Gerçi sevebildikten sonra o seni her haliyle güldürebilir. Her zaman yanımda olsa mutlu eşekler gibi gülerim...

Pes oynamayı bilmiyorsan bir anca oynamayı öğren lütfen. Öğrenince göreceksin ne kadar zevkli olduğunu. Hatta bir gün beraber oynarız. Ve hatta oyunumuza aşk bile katabiliriz. Kaybeden soyunur ufaktan. STRİP PES hesaaaabı . Şaka be yavrum. Sen bi öğren çok mutlu oluruz biz. Kucağıma uzandığını ve Ronaldo'yla sağ kanattan aktığını düşünsene aşkım. Çok güzel aşkım...

Sevimli olduğun kadar kıskanç olabilirsin. Daha fazlasına dayanamam. Ama kıskanç olman seni sevimli kılarsa o zaman devam edebilirsin. Her kız/erkek kıskançlığın dozunu ayarlamakta özürlülük yaşar. Lütfen biz bunu yaşamayalım. Mesela güzel olan kızlardan kıskanma beni. Kıç kadar sınıfta 80 tane kız sınıf arkadaşım olduğunu düşünürsek haklısın aslında. Her gün bu çocuk hangi kızla konuşuyor filan filan. Hahhh yazık sana be aşkım.

Patatesli börek yaparsan seni sırtımda bile taşırım!!! Hatta senden ayrılmaya bilirim, seninle kuaföre bile gelebilirim. Saatlerce Mango'da kalabilirim. Alışveriş yaparım bütün gün. Ama noooolur papapesli yap!

Liseli triplerine girmezsin umarım. Her dakika mesajlaşma olayını unut bir kere. Onlar eskidi be yavrum. Canın sıkılınca ara konuşalım saatlerce, ben seni telefondan güldürüp eğlendiririm , aşkı oradan yaşarız, sesim güzel ama şarkı söylemem bu konuda anlaşalım. Mesajlaşmak elbette güzel , birçok şeyi mesajlaşarak paylaşırız fakat mesajlaşmak insanı öldürüyor. En önemlisi bir kişiye bağlı yaşayıp etrafında olup bitenden uzaklaşıyorsun, haberlerden ve insanlardan haberdarın olmuyor , özellikle arkadaşların ve ailen seni mesajkolik olarak görüyor pek bir saygınlığın kalmıyor. Ve ben şahsen senin asosyal biri olmanı istemem. Bu konuda kesinlikle haklıyım.

İstediğin her türlü romantikliği yaparım o konuda hiç şüphen olmasın. Ama havamda olmam gerek. Bunun içinde seni sevmeliyim. Yanında olduğumda her zaman gülebileceğim, güldürebileceğim bir sevgili. Benimle olmaktan mutsuz olan biri değil (ki zaten öyle bir şey olamaz). Romantizmin dibine vururuz birlikte. 

Benimleyken yürümeye alışmalısın öncelikle. Bütün İstanbul’u dolaşırız gerekirse… Yok yoruldum yok üşüdüm yok otobüse/taksiye binelim diye mızmızlanma bana. Varsa fazla kilolarını atarız dua edersin bana… Pazar günleri ritüelim olan Beyazıt-Beşiktaş-Ortaköy yürüyüşünü mutlaka yapmalıyız bence. Eğer istersen tabi?

Bakımlı olman için elimden gelen her türlü yardımı yapabilir , sponsorun olabilirim. Sonuçta her şey benim için değil mi ? Daha önce hiç oje sürmedim bunu denemeliyiz. Bütün parmaklarını boyarım herhalde. Aslında keyifli gibi duruyor. Çok beceriksizim ama yapabilirim. Birlikte ağda bile yaparız aklında bulunsun. O bıyıkları da al bi zahmet!

Omzumda uyumaman için hiçbir neden yok. Sen yatarsın ben saçma saçma konuşur uyuturum seni. Uyuyan sevgiliyi izlemek gibisi yok… Veya sen bir şeyler anlatırsın saatlerce dinlerim. Hafif tebessüm de “neden gülüyosun sen” diyip yanaklarına sarılmalı… Ulan çok güzel beeee!

Bu hayatta hayallerin kadar varsın sonuçta. Ben hayalimdeki kızı bulamayacağımın farkında olduğum kadar hayalperestim. Bu hayatta bazen neden varım ? neden bunları yapıyorum? Neden çalışıyorum? Bir gün hepimiz ölmeyecek miyiz zaten? derken köşeden bir kız döner ve aklını alır ya işte onun için yaşıyoruz hepimiz. Hayal olmayan onu bulacağına inanmaktadır. Yukarıdakine inandığım kadar buna da inanıyorum…

Umarım bir gün bunları okumazsın. Şimdiden bunun için çok dua ediyorum.

Sevgiler Sevgili Sevgilinnn… 

https://twitter.com/#!/erdomolog

 
Toplam blog
: 10
: 1347
Kayıt tarihi
: 16.05.12
 
 

Sosyologların en tatlısı, en meraklısı, en mutlusu, en hayalperesti, en güldüreni, en çılgını  ve..