Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

28 Aralık '16

 
Kategori
Şiir
 

Gelemedi

Gelemedi
 

Gönlüm yeniden gençlik buldu, yetmedi zaman ahir eyledi

Sevdiğimin elinden tutup gezemedim, ömrüm sonum yetmedi

Elim omzuna atıp ta sevemedim,  sevdiğim izin vermedi

Bir avuç ekmeğime ortak ol dedim de bir türlü gelemedi.

 

Sevgim dile geldi yaşlansak ta beraberiz yürekler hep attıkça

El ele tutuşsaydık sıkıca, sıcak gözlerimiz birbirine baktıkça

Soframda aşıma ortak olsaydın, aşkımız ömre birlikte yaşadıkça

Bir avuç ekmeğime ortak ol dedim de bir türlü gelemedi.

 

Meğer aşkım tek taraflıymış, figanım dönüştü dudaklarımda çığlığa

Madara oldum millete bu yaşta, bende yalanmış gibi yattım salağa

Gözüm görmez ise gönül katlanır sandım küstüm gönlümdeki dimağa

Bir avuç ekmeğime ortak ol dedim de bir türlü gelemedi

 

Ayhan İÇÖZ / 27.12.2016

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..