Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '20

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Gelincik

Kıpkırmızı güzel gelincik merhaba. Bilsen nasıl memnun oldum tanıştığımıza. Evlerin arasında şu küçücük boş arsada ne de güzel hayata tutunmuşsun öyle, etrafında da bir sürü tomurcuk... Yarın öbür gün onlar da açar. Onca beton yığınının arasında içim açıldı seni görünce, öyle iyi geldin ki bana. Güzelliğine kayıtsız kalabilmek ne mümkün? Gördüğüm gibi yüzümde güller açmış da seni görmezlikten gelip yürüyüp gidebilir miydim hiç? 

Bundan böyle her geçişimde bir merhabanı alırım mümkünse, yine izlerim seni hayran hayran... Biliyorum seni her gördüğümde içime sebepsiz neşe dolar. Belki de sevincim bu yüzden...Bakma bana öyle güzel güzel, ayrılamayacağım bak yanından. Bıraksalar saatlerce izleyebilirim o derece yani...

Ama ya bir gün bir kepçe gelir de, ediverirse seni yerinden yurdundan? Ayırırlarsa seni benden? Ben ardından bakakalırım.

Yok yok bakma bana öyle, alıştırma beni güzelliğine. Çünkü nerede bir güzellik olsa, dayanamıyor el birliğiyle çirkinleştiriyorlar...

 

SİBEL YILMAZ 

 
Toplam blog
: 145
: 716
Kayıt tarihi
: 22.02.18
 
 

1978 Bursa doğumlu. Kelimelerin Dansı ve Kırmızı Vosvos kitaplarının yazanı. Eşi ve kızları olmaz..